• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

madlin: Hehe, vi är rätt lika du och jag. En stor del till att jag inte tog upp dansen igen när vi flyttade till Uppsala var att jag satsade på ridningen

• Pumpkin

madlin: Jag har inte ridit på ett halvår nu, hästen jag red såldes och efter det har jag som inte orkat leta reda på nån ny. Men jag längtar tills rätt häst dyker upp Du då?

Lucy_: Nej försent är det verkligen inte, men än så länge har jag inte hittat nått som intresserat mig här i Skellefteå.

• Pumpkin

Lucy_: Ja kanske Det återstår att se. Fast just nu är jag ganska nöjd ändå, har hittat en aerobics-träningsform som heter AfroPowerDance, det är lagom mycket dans för tillfället

• Pumpkin

Lucy_: Det är faktiskt superkul, och SÅ jobbigt! Blir helt matt bara jag tänker på det

• Pumpkin

Oj så roligt det är med kort! Håller verkligen med om att det är kul att se kort på personen bakom nicket

Lucy_: Tack, din katt är också hur söt som helst! Ville ha den färgen innan jag hittade Isadora Och kul att se hur du ser ut! Apropå diskussionen kring lugg här om dagen så tycker jag att du skulle passa superbra i lugg nu när jag sett dig

blivandefruandersson08: För mig blir det nog också en ivoryfärgad klänning, med mellanlångt släp
    Sen måste jag bara ufärda en varning - det är inte alls så lätt att sälja en brudklänning oavsett om den är oanvänd eller inte. Så ha det i åtanke om du beställer en till, du kanske inte blir av med nån av dom.

• Pumpkin

MrsNyberg: Klänningen är verkligen jättefin!

• Pumpkin

Lucy_: Aha! Men katten var söt ändå Ser ut lite som Whiskas-katten som är ute i snön och spanar

• Pumpkin

Lucy_: Hehe, när vi annonserade om att vi ville köpa en kisse så skrev vi i annonsen att den gärna fick vara tecknad som Whiskas-katten

Tråkigt att det strular med beställningen, men har du beställt VISA-kort redan så borde du ha det ganska snabbt... Men annars kan du ju som sagt alltid kolla med din mamma om du kan beställa i hennes namn

• Pumpkin

Anja: Jag har då märkt att du varit borta, jag har gjort två efterlysningar här i tråden under den senaste veckan - många har varit spårlöst försvunna

Annars vet jag inte om det har hänt så himlans mycket, har det det tjejer?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare