• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Godmorgon tjejer. Eller god vet jag inte om den är, min sambo kommer att slå ihjäl mig! Råkade krocka bilen påväg till jobbet nyss

• Pumpkin

Lucy_: Ja, vi klarade oss båda bra, men hennes bil fick ett hål i bakre kofångarn. Min bil mår utmärkt.
    Lasse blev inte arg som tur var, han förstod att jag inte kunde gjort nånting

• Pumpkin

Lucy_: Ja... Men det känns så surt! Nu kommer vi ju få betala självrisk för försäkringen som ska täcka hennes kostnader. Vaddå sparande liksom?

• Pumpkin

Lucy_: Jovisst, det får man ju göra. Tyckte bara att det var nog med oförutsedda utgifter när jag fick brev från FK här om dagen att i mars kommer jag få betala tillbaka för bostadsbidrag för 2005
    Aja, får väl se det från den ljusa sidan: Vi behöver "bara" betala självrisken trots allt.

• Pumpkin

Lycka till med tentaplugget!

• Pumpkin

MrsNyberg: Japp, även denna gång är träligt rätt ord!

Jag tycker att det är jättebra idé med två olika klänningar, då får man det ju precis som man vill Bara man hittar två klänningar som tillsammans inte blir en hel förmögenhet dvs

Pratade nyss med mamma om vad som hände imorse och på henne lät det nästan som att jag dött. Hon förklarade att alla reaktioner är normala, att jag ska gråta om jag känner för det och ringa henne om jag behöver prata.
    Nog för att jag känner mig lite omtumlad, men som sagt, ingen har ju dött

• Pumpkin

MrsNyberg: Ja det är ju tur att man är miljonär! Verkligen. Så vi kan betala bilskadorna, bostadsbidrag och CSN-lån utöver våra vanliga räkningar
    Äh, det går väl det med.
    Jag skulle lätt vilja ha flera klänningar att byta mellan på festen, men nja, jag lägger nog mina miljoner på annat

Cia: Låter ju toppen!

• Pumpkin

MrsNyberg: Ja precis, samma här. Man vill ju inte sticka ut för mycket

Förövrigt säger jag som Lucy_: Läskigt men intressant!

Tror jag ska uppdatera min blogg lite, har suttit och kollat på skor och hittat hur många söta som helst!

• Pumpkin

Lucy_: Det borde inte vara så svårt att göra upp eld

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare