• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg: Jo, antagligen vet han inte hur han ska tackla det. Så istället sitter han vid datorn, tvn eller sticker iväg och tränar några timmar tills det är dags att sova typ...

Jo, det är ju som med hästar. Ramlar du av så ska du kliva upp i sadeln på en gång, annars sätter sig rädslan där.

• Pumpkin

MrsNyberg: Nej, problem har ju en tendens att inte vara försvinna ut i tomma intet...

Klänningen är jättefin, verkligen! Milly Bridal har verkligen vackra klänningar. Jag tror inte det skulle vara ett problem att byta ut så att det blir vita broderier på den...

• Pumpkin

Skönt att du ringde och att det löste sig så bra!

• Pumpkin

MrsNyberg: Hehe, det är rätt!

Simma skulle jag också vilja göra. Ska nog börja med det igen när dom öppnar efter ombyggnationen av simhallen.

• Pumpkin

Nä nu får ni ursäkta mig, men nu ska jag klaga lite!

VART ÄR ALLA?!

• Pumpkin

sajber.pillan: Det är mest bara struntprat ändå

• Pumpkin

sajber.pillan: Ja, svammel och brainstorming är nog dom mest passande ord man kan komma med här

Kul att renovera badrummet!

• Pumpkin

Jag är här Ska ha städdag idag!

• Pumpkin

MrsNyberg: "How walks it?" *fniss* Jag var tvungen att tänka till en gång extra innan jag förstod vad du menade
    Jo det walkar väl sådär, det var skönt med helg, men nu är det ju tyvärr måndag igen
    Skönt att det börjar kännas lättare för dig!

Lucy_: Självklart har du rätt! Men samtidigt, om jag säger att jag mår dåligt - RIKTIGT dåligt - så tycker jag väl att han kan försöka hjälpa mig lite. Nåja, killar är som dom är.

Snart_FruL: Ja, det där med familj- och släktband kan vara lite knöligt ibland. Precis som du så känner jag att jag gärna skulle klämma in mina kusiner och så, men då kommer det gnällas om inte barn blir inbjudna. Och jag vill inte heller ha barn på mitt bröllop...

sajber.pillan: Nog tror jag att ni skulle klara av att göra maten själva till 45 personer. Min mamma tyckte ju att hon och några till i familjen kunde göra buffén till minst 80 personer så Känner ni att ni orkar - go for it!

Ina: Din mamma har många idéer för sig hon

vårbrud: Skönt att det, under rådande omständigheter, känns lite halvt OK i alla fall. Bra att ni bokat in weekends och bröllop, så ni har nånting annat som kan ockupera tankarna när det känns som allra värst.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare