• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ensöderböna: Aha, ja vissa kyrkor har ju den regeln...
    Vi bor i Skellefteå jag och min fästman, men vi hoppas på en flytt ner till Uppsala eller Stockholm här nån gång innan sommaren. Bara herrn får ett nytt jobb

Budgetbrud2008: Härligt att bo mitt ute i skogen!

• Pumpkin

Ensöderböna: Ja, det är ingen omöjlighet Fast det blir nog i någon av förorterna/kranskommunerna i så fall. Fast det beror ju först och främst på vart vi bor i så fall

Budgetbrud2008: Lite lagom landet är alltid bäst

Jag längtar också efter hus, SÅ mycket! Vi har letat lite löst i ett år nu ungefär, men inte hittat DET. Och blir det nu flytt så får vi börja om från början

• Pumpkin

Budgetbrud2008: Vart gick du på internat? Jag har också bott på internat under gymnasietiden

• Pumpkin

Jag är såååå trööött! *spänner upp ögonen med tändstickor*

• Pumpkin

Ina: Usch, jag förstår om du är helt galen av ilska, det skulle jag vara! Så ska dom ju inte kunna göra! Och om ni vill låta din syster ha hand om kontakten med kyrkan, varför ska dom bry sig i det?!

• Pumpkin

Nämen, ingen vaken?!

Jenny_Åland: Jag ska komma ihåg att kolla på din senaste inspirationslänk så fort jag kommer hem! *skriver en notis i mitt huvud*

MrsNyberg: Så tufft att du köpt klänningen! Vilken blev det? Hur ser den ut?

• Pumpkin

sajber.pillan: Godmorgon!
    Nej, inget skoj vad jag vet... Jobbar till 14.25, sen ska jag nog åka hem och lägga mig i soffan under en filt
    Du då?

• Pumpkin

sajber.pillan: Det är inte så kallt här heller... Däremot har det kommit ganska mycket snö inatt, så nu är det fullt av skottningstaktorer på gatorna.

Roligt att busa i snön

• Pumpkin

Så var man hemma från jobbet!
    Har köpt nya Cosmopolitan Brud, Allt om Bröllopsresor och lite godis. Herrn är på kickout/kickoff och jag ska mysa i soffan med tidningarna, godiset, kissarna, datorn och tvn

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare