2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ina: Favvostad Piteå? Det måste vara nått fel på dig
Vidalila: Åh, det är den klänningen jag vill ha också! Fast jag skulle aldrig beställa den redan
Ina: Favvostad Piteå? Det måste vara nått fel på dig
Vidalila: Åh, det är den klänningen jag vill ha också! Fast jag skulle aldrig beställa den redan
Nu ni ska jag bege mig ut i skidbacken, så är jag inte tillbaka ikväll så ligger jag på sjukhuset med brutna ben
Nejdå, allvarligt talat så ska det bli jättekul och skönt, det är toppenväder - 4 minus och strålande sol - och vi ska ha med oss picknick att äta i backen! Bäst jag gör i ordning mackorna nu
Ina: Som sagt, inte riktigt frisk Tycker det luktar illa i Piteå jämt, usch! Har du varit i Skellefteå nån gång?
Fin lägenhet ni har! Fast jag själv skulle dööö om vi bodde i en etta
Cool bröllopspresent förresten!
Jaaa, då var man tillbaka från skidbacken då. Gick riktigt bra idag måste jag säga Nu är jag dock helt slut, både fysiskt och psykiskt. Dags att göra i ordning lite mat!
Ina: Jag förstååår inte hur ni kan ha råd/tid att resa så mycket
Lucy_: Jo det var helt underbart! Lunchen intogs med utsikt över hela dalen nedanför oss och solen i ansiktet
Ina: Ja men då var det ju inte så svårt! Tror du att ni kommer känna er avslappnade nog att åka iväg så tätt inpå bröllopet?
Lucy_: Jodå
Åh hej och hå, nu har vi ätit tacos så vi nästan spricker
Ina: Så kan man oxå se det
Jag är så mätt så jag tror jag dööör!
Ja, jag misstänker att det är ju överätandet som gör att man blir så äckligt mätt när man äter tacos Vi hade köpt gigantiska tortillas, så jag orkade bara äta en sån, men sen hade ju älsklingen gjort sin mumsiga guacamole, så då satt man ju naturligtvis och tokåt nachos med guacamole. Och vips är man proppfull och illamående
Både pizza och stek med potatisgratäng låter muuums!
Vi måste också göra stek nån dag... Har ju en fin kalvstek (älg) i frysen
Bah, jag mår fortfarande illa