• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg: Ah, en berömd +/-lista kanske vore nånting

När jag jobbade natt så hade jag ju både jobbets datorer + att jag hade Lasses bärbara med mig, fulltankad med filmer och serier

• Pumpkin

Jag är här och tänkte precis samma sak! Såg inte att du skrivit precis innan mig sist så jag trodde jag blivit övergiven här

Usch, inge kul med trotsiga barn! Hoppas han lugnat sig lite nu så att ni får en lugn och trevlig eftermiddag tillsammans!

• Pumpkin

Ina: Så roligt! Ni får gå på många bröllop framöver då

• Pumpkin

vårbrud: Ja om våra barn ärver oss, då får vi världens envisaste barn

Hoppas du inte blir sjuk!

• Pumpkin

Jag är inte sjuk (Inte fysiskt iaf)

• Pumpkin

Morrn morrn! Nån annan vaken?
    Själv ska jag ta och göra mig klar för att gå till frissan innan jag drar till jobbet. Tycker inte om att gå till frissan

• Pumpkin

vårbrud: Ja tyvärr kan det ju bli lite krångligt om det är en populär kyrka och man bokar så "tätt" inpå. Men det löser sig säkert

Nu har jag i alla fall fått en ny friss, hon klippte av typ 15cm

• Pumpkin

Lucy_: Jo, jag hade ganska långt hår till att börja med faktiskt, längre än jag trodde. Har dock inte bestämt mig för om jag är nöjd eller ej...

• Pumpkin

Förresten, min tärna är ju så underbar! Hon har gjort en möhippehemsida redan

• Pumpkin

MrsNyberg: Värsta lyxen med tv på jobbet! Vi hade tv förut just för att man skulle ha något att göra när man jobbade kvällar/nätter, men när Radiotjänst fick nys om att vi hade tv ville dom ju naturligtvis att företaget skulle betala, vilket vår VD vägrade och sålde iväg tvn istället
    Kul att klänningen kommit och självklart klarar du det där alldeles utmärkt!

vårbrud: Hur gör vi andra med vaddå? Förstod inte riktigt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare