2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Hallååå å å å å (eko )
Hallååå å å å å (eko )
Jenny_Åland: Jodå, Martha Stewart Weddings finns här också Kan passa på att säga att jag var otroligt missnöjd med både den och Cosmo den här gången...
MrsNyberg: Hon är den snålaste människan på jorden, och principer har hon inte så...
Härligt att du kan hänga på BT hela kvällen och natten
Lucy_ och gica: Så roligt att berätta! Förstår att det känns både roligt och spännande
MrsNyberg: Hur har det gått för dig inatt?
Här är adressen till min möhippesida förresten: home.gamman.se/msnordqvistsmöhippa
vårbrud: Usch, hoppas att det hjälper med Alvedon och allergimedicin!
Tja, vi hade tänkt splitta på skapandet av festprogrammet. Presentation av gästerna och själva layouten gör vi själva, sen tänkte vi be toastisarna göra resten, med sånger, lekar presentationer av oss osv
Här var det tomt
Ina: Ajdå, ingen höjdare med blåöga!
Själv var jag påväg att stanna hemma pga av håret, men det kändes inte riktigt som nån giltig anledning
MrsNyberg: Som sagt, hon kommer ju inte skriva ut nånting jag inte får veta, för oooh vad jag skulle snoka då *nyfiken* Jag är helt övertygad om att det kommer att bli en underbar möhippa, och jag kan inte låta bli att skratta lite åt att hon i princip redan har klart för sig vad som ska hända Dock har hon sagt att hon även ska rådfråga min mor och min moster, det tycker jag är sött av henne, och det kommer dom uppskatta
Nä, man kan ju oftast inte sova bort hela dan, det känner jag väl igen
Ina: Haha, hustrumisshandel redan innan ni är gifta
Ina: Hehe, så skööönt!
MrsNyberg: Hehe, kul tjej