Inlägg från: Jenny_Åland |Visa alla inlägg
  • Jenny_Åland

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag har börjat med askarna till våra inbjudningskort men inte mer än så.. När jag köpt spraylim ska jag klä in utsidan med presentpapper (finns att se på gamman under "pyssel jag gjort" i mitt galleri)

Hur inbjudningskorten kommer se ut sen är lite oklart. Men det finns ju ett år kvar för oss att bestämma hur de ska se ut.. Vi har inte enats om färgtema ännu.. Men rosa och nån färg till blir det. Runt askarna skadet vara ett brett sidenband och kanske ett smalare med polkadots.

• Jenny_Åland

Vidalila: Jag ska ha dem till inbjudningarna. Inbjdningarna kommer att skickas ut som "paket".

• Jenny_Åland

Lucy: Tack :) Jag tror också att det blir bra.. men hur vi ska göra med själva korten i är ännu oklart som sagt.. Vi ska ha inbjudan och ett infoblad i asken. Kanske blir enklast med ett papper av nåt slag som man viker på mitten. Så har vi en framsida med en bild på oss och datumet och inuti så finns det ett uppslag där vi har en sida för inbjudan och en för information.

• Jenny_Åland

Norrsken: Mina vänner inte heller i samma fas som mig. Flera är singlar. Bara jag som hållit mig till samma kille i snart 7 år.

• Jenny_Åland

Hej allihopa. Jag har just kommit iland hem till ön igen efter att ha tillbringat dagen i Sverige :)

• Jenny_Åland

Ina: visst bor du södertälje? Jag OCH min sambo har släkt som bor där fast de kommer från Åland.

• Jenny_Åland

Varit i skolan. Pluggar på distans så jag är inte där så ofta..

• Jenny_Åland

Har msn-kontakt med min syster nu.. Känner mig så sugen på att berätta att jag ska gifta mig och fråga henne om hon vill bli tärna.. Vi har ännu inte berättat för nån att vi ska gifta oss.. Vågar jag berätta för henne tro om hon lovar att inte säga vidare?

• Jenny_Åland

Hon hann gå nu så jag sa inget men åh vad jag skulle vilja berätta för alla men ändå vill jag vänta tills vi är förlovade.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare