• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg: 89kr!

• Pumpkin

Haha, jag ser ut som en gryta med kikärtor och krossade tomater Hmm, komplimang eller ej?

• Pumpkin

MrsNyberg: Haha, bättre lycka på jobbet då

• Pumpkin

Ska ni alla ha vänner som toastmaster/toastmadame?

• Pumpkin

vårbrud: Usch vilken jobbig dag! Men försök tänka att det bara kan bli bättre!

Ang. era inbjudningar så är det väl lämpligt att skicka dom i slutet på juni-början på juli om ni inte har långväga gäster som Ina. Det är ju inte semesterperiod eller så, så det blir nog bra

Vi hade tänkt ha ett par kompisar som toastpar först, men idag slog det mig att min morbror och hans fru skulle vara toppen som det! Så nu är jag lite kluven, tror jag ska höra med mamma vad hon tror, hur dom kommer att reagera.

• Pumpkin

Snart_FruL: Har du bokat kyrkan nu då?
    Låter bra med melon och frysta hallon, det skulle en annan ta sig i kragen och göra också. Jag köper tröstgodis varje dag för att jag måste jobba...

• Pumpkin

Grr Försöker komma på ett fyndigt namn till en blogg, men allt jag kan komma på är redan upptaget

• Pumpkin

Om mig typ... Tänkte låta bröllopsbloggen vara en bröllopsblogg och göra en egen blogg åt mig själv. Så jag vill bara ha nått tufft ord. Har provat med typ alla möjliga färger på engelska, men ALLA är upptagna

• Pumpkin

Upptaget, upptaget, upptaget *grr*

(Och ja, jag är på uselt humör - "den tiden i månaden" )

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare