• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ja men självklart! Skadeglädje är den sanna glädjen dessutom, så jag brukar vara lite extra glad när han vaknar upp och är bakis

• Pumpkin

Lucy_: Här är The Arks "föregångare"

och Andreas Johnsson är lik Bette Midlers The glory of love, bland annat.
    Problemet är ju att man kan inte skapa helt NY musik hur länge som helst, vi har ju bara typ 12 toner att röra oss med...

Ina: Jobba på, snart får du gå hem!

M&H: Så roligt att åka och titta på sånt Vart i landet bor ni om man får fråga?

• Pumpkin

M&H: Bra slutledningsförmåga där, mycket riktigt så bor jag i Skellefteå Dock hoppas vi på en flytt till Sthlm/Uppsala inom en snar framtid, och i så fall blir ju bröllopet där nere
    Trakterna runt Linköping är ju himla fina, så det borde inte bli så svårt för er Även Linköping står på vår "kanske-flytta-till"-lista och jag har hur många gamla klasskompisar som helst som bor där. De har invaderat Linköping helt och hållet

Hur gamla är ni?

• Pumpkin

Jag tycker gästboks-idéen låter jätterolig!

• Pumpkin

Vi har varit ute på en promenad i det helt underbara vädret! Åååh, det bara spritter i kroppen när våren kommer!

M&H: Aha, jag är till hälften dalkulla jag också

• Pumpkin

Lucy_: Du bor i fel del av norr då, för här har vi haft underbart väder

vårbrud: Värsta pysseldagen alltså, kul! Antar att ni bestämt gästlistan?

• Pumpkin

Hihi, nu har vi registrerat en egen .SE-domän, så nu blir det bygga hemsida av!

gica: Låter som en mysig helg! Jag har haft en jätteskön helg faktiskt, idag när vi var ute på promenad och jag kände solen och värmen i ansiktet så kände jag mig bekymmersfri och glad för första gången på lääänge!

vårbrud: Aha! Vi har försökt skriva gästlista hur många ggr som helst, men jag tycker det är så svårt att veta vilka vi kommer vilja bjuda om ett år liksom, och sen vet vi ju inte riktigt vart vi kommer vara så det är svårt med antal också...

• Pumpkin

Lucy_: Frågan är bara hur mycket datortid det kommer att bli nu... Antagligen alldeles för mycket

• Pumpkin

Jag är här! Bara det att jag sitter så till att jag har chefen bakom ryggen och han är inte alltid så förtjust över surfande...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare