2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Snart_FruL: Men du ska gå på informationsmötet i alla fall?
Snart_FruL: Men du ska gå på informationsmötet i alla fall?
MrsNyberg: Hmm, nu önskar jag att jag bodde hemma hos mamma så att jag kunde gå till min psykolog som jag hade sist - hon var guld värd! Helt underbar, jag älskade tisdagar för att då fick jag gå och prata med henne.
Ska nog ringa till vårdcentralen på måndag då, det ska nog gå bra, men du kan få supporta mig ändå
Här har dom telefontid på morgonen då man får ringa in och lämna sitt telefonnummer och ange tid då man vill bli uppringd...
Lucy_: Tack! Den är lite mörk än så länge bara
Vi kommer som sagt göra layout och presentation av gäster, sen överlåter vi resten till toastparet. Vilka det nu blir Fast jag tror det blir min morbror och hans fru, dom skulle passa perfekt för det!
MrsNyberg: Visst är det härligt när man får prata med nån man verkligen klickar med?
Jenny_Åland: Det är jobbigt att vara deprimerad. Det viktiga är dock att komma ihåg att det BLIR bättre, det underlättar faktiskt lite när det är som mörkast Fast helst vill man ju att det ska bli bättre NU!
Oj, spännande med en lillasyster vid vår ålder Har nästan fått en själv, min morbror har fått barn. Även om hon är min kusin rent tekniskt så älskar jag henne som en lillasyster
Förstår att det känns lite knöligt det där med din mamma och bröllop...
Jag har också två småsyskon, 17 och 15 år(jösses! ) är dom nu. Dock har jag också en väldigt taskig relation till min far, så vi ses väldigt sällan.
M&H: Välkommen!
Har ni kommit långt i planeringen?
M&H: Tärnan är brudens stöd och hjälpreda på bröllopsdagen. Ofta är hon involverad i planeringen av dagen och det är hon som planerar möhippan. Min bästa vän ska vara min tärna, det är nog det absolut vanligaste
Just ja, under vigselakten håller tärnan ofta buketten samt läser nånting ur bibeln (om man gifter sig kyrkligt alltså).
Snart_FruL: Usch, jag förstår att det är ett enormt stort beslut och steg att ta. Men försök att inte tänka så mkt innan infomötet, jag misstänker att du kan få svar på många av dina frågor då