Augustibrudar i Göteborg 2007
ja, visst är jag hemsk som skriver på arbetstid... Jag försöker låta bli men det går bara inte...
Viktigt att du tar hand om magkatarren! Jag har såna perioder också då den atackerar mig. Omeoprazol är räddningen!
Beslutsångest ja...är det något jag känner igen så är det just det...Skönt att höra att vi är fler i den här tråden. Jag har haft såååå svårt för att bestämma hur korten ska se ut, och har förmodligen lagt ner en förmögenhet på att köpa och tillverka olika prototyper... Vi får helt enkelt hjälpa varann att fatta beslut!!
Nu blir det mörkrött, silver och vitt som blir tema-färger. Ska sätta igång fabriken idag. Jag tycker att rosa är jättefint, bara det att jag själv inte är rosa, om du förstår vad jag menar. OM jag hade varit det hade jag nog gått lös på rosa som tema!
Jag skulle inte våga beställa från Kina, men det är nog bara mitt fega jag som talar...Det verkar ju funka för många andra! Det här med klänning ja...Jag kan bara inte bestämma mig för modell! Hoppar mellan alla möjliga varianter. Vet bara att jag inte vill se ut som en jättebakelse...
Jag är också ganska tunn och känner igen kommentarer man får. Jag äter dessutom väldigt mycket för att vara tjej och får ofta höra att den ekvationen inte går ihop. Häromveckan sa en kollega att att jag var så smal nu att det nästan var hemskt...ÖÖhhhh...Människor är bra konstiga! Det var som att hon förväntade sig att jag skulle säga "nej, men säger du det? Det har jag aldrig sett eller märkt själv när jag försöker hitta saker i min storlek utan att det bara ser ut som jag lånat det av någon annan. Vad bra att du poängterade det för mig!" Hmmm...
Vilken klänningsmodell är du inne på? Har du börjat fundera?