Iza, antingen är det er sida som krånglar eller så är min dator knäpp?! Har till och från inte kommit in alls på sidan och ladda fotona gick inte alls. Först fick jag fram ca 6 foton direkt sen hängde det sig, testade sen flera ggr utan att få fram något alls. Vet att det är en tung fil att ladda men det gick inte.
Men jag ska göra ett nytt försök i morgon kväll.
Däremot gick jag in på Andis hemsida och lyssnade på hans musik/sång. Jösses vad bra han var, inte för att jag trodde han var dålig men det var över förväntan!
Skulle inte banga att sjunga ihop med honom, hade jag bara vågat hade jag satsat på musiken jag med, älskar ju att sjunga och sjöng ju alltid solo på skolans stora konserter. Nu blir det bara i bilen :)
Nej nu måste jag sova, ska upp och jobba på Dustin mässan i morgon. Varje år har de tema och eftersom de sponsrade idol sist (nu let´s dans) så är det musiktema. Så i vår monter kör vi på hiphopp tema tack vare vår data-reklam med jay-z. Så vi ska ha baggyjeans, jumpadojjor, vit XXXL t-shirt med svart XXXL basket-linne över. vit keps på sniskan samt stora halsband.
Hahaha, testade min outfit nyss och tröjorna går till knäväcken och så har jag lånat Martins jeans som är som tält, sååå snygg ;)