• Izunia

Glitter tråden...2

hej tjejer!!!

Jag hittade er!Har sökt på allt!!! Tur att trådnamnet var detsamma! ;)

Här är det hårt festande..jag har mailat er..haha!

Karin, ta det lungt. Du är knappast den enda och inte den sista. Som Jess sa måstefrustrationen vädras. punkt slut.

Jag vet själv att jag säkert kommer att bli tokig.. mitt tålamod är liksom...ganska kort! :)

Jag står i baren nu och skriver och börjar få ont i ryggen. Måste snart återgå till mitt supande ikväll...det är sjukt! Trodde jag var för gammal fr sånt här, men jag är typ yngst i baren! haha

Puss & Kram!!!

Intervjun är den 25:e förresten! Håll tummarna riktigt hårt!

• Izunia

hej tjejer!

Nu är det 30 min tills jag aker hem.... :( Fast det ska samtidigt bli skönt att vara hemma...i sin egen säng!

Jessica! Jag skickade till din hotmail... !!

Vad kul med bebyljud! men blodpudding...köp järntabletter istället! :)

Nu är här ingen snö alls nästan...:( Men det skulle snöa idag och jag har inte sett nat än!
    Men bara i byn bredvid som ligger aningen högre upp är gatorna fulla av snö...

Nä nu maste jag sticka! hejda!!

• Izunia

snacka om att vara trött idag!!!! :o
    Jag har inte packat upp väskan helt än, var tvungen att boka tvättid, handla mat och nu fattas bara städning....pust! Tur att man är ledig idag!

Min vovve var ju allra gladast av att se mig! :D jag saknar honom alltid sa när jag är borta..

Vet ni vad som hände med min förlovningsring!? Stenen är lös!!! :o Jag märkte det i duschen dessutom! Tänk om diamanten ramlat ner i avloppet...hejda...
    Jag borde väl kunna skicka tillbaka den till Lennart som gjort den väl?

• Izunia

jag har mailat honom nu..han borde ju göra det pa garanti... jag har ju bara haft den 6 manader!

• Izunia

jag torkar hela tiden!! :D

Jag ska skicka ringen till Lennart idag. Det verkar som om han kommer att fixa den. Jag vagar ju inte använda den.

Jag börjar bli riktigt nervös inför intervjun imorgon...är det nagon som har nagra tips!??

oj..maste ringa kiropraktorn!!

• Izunia

ylva jag ska skriva sa fort jag far lite tid över! Ska försöka ikväll!!

• Izunia

heeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag har precis kommit hem fran min intervju...Det var sa nervöst och vi var typ 10 st i gruppen. Efterat kändes allt ganska bra. Man vet ju inte riktigt hur det gatt om man inte haft personlig intervju. De skulle höra av sig om man gick vidare eller ej inom 1 vecka.

Jag var 1 av 300 av 1000 ansökande...

Och jag har redan fatt mail!!! Jag gick vidare till nästa intervju!! :D :D
    Känner mig ganska stolt faktiskt! Det är väldigt manga led man maste igen bara... Hoppas jag tar mig igen spraktestet (engelska sa det borde vara lätt) och personliga intervjun där dem kommer att grilla mig....
    Sedan är det bara en 3 veckors utbildning ocksa... :)

• Izunia

jess jag vet att det kranglar ibland... för mig med, men det funkade för en annan tjej! :)

ylva jag vet... nan lyfte min klänning sa högt när jag skulle in i bilen att jag nästan visade gumpen! :D

• Izunia

ylva jag glömde det där med balklänningen... kan du skicka mig infon igen sa skickar jag det!

Svar på tråden Glitter tråden...2