• Izunia

Glitter tråden...2

klänningen är nu betald ylva! Sa jag antar att de börjar sy nu! :D

• Izunia

direkt till dig!

suntan tar 16 veckor och det är för sent..

• Izunia

karin, stl 10 blir nog för stor för mig. Jag har mega angest nu för att jag inte hittar nat. Vill verkligen inte panikköpa nat som inte ens är snyggt i sista minuten!

• Izunia

ahhh! jag hittade precis 1koo som gör kopior fran kina.. men dem gör min BJ klänning pa 25 dagar! Jag hade helst beställt en äkta, men det tog ju 16 veckor!

www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp

vad tror ni?????

• Izunia

oh vad skönt med semester Ylva! Jag älskar semester! :D
    Vart i thailand ska ni?

Ja jag kanske ska beställa klänningen.. Men jag har läst pa nagra tradar här att kvaliteten är katastrof... och vissa säger att den är fantastisk! vad ska man tro?

Jess, emmaljunga.. är den inte en klumpig 4-hjuling? Nagra vänner till mig äger en sadan och dem hatar den! De är sa klumpig att svänga, bära, fälla ut etc.. det är liksom en massiv vagn..

• Izunia

jess vad tycker du om Emmaljunga Cangaroo?

Den ser ganska bra ut, förutom att sittdelen inte är vändabar...
    Stor varukorg under dock!

• Izunia

ja just det jess... jag glömde!

Jag ser att det är manga som är ute efter stolsöverdrag. Jag är sa glad för mina, och jag har manga som hyr dem. Jag hade gärna hjälpt nagra stackare här, men jag far tydligen inte annonsera dem pa köp&sälj.

Vad ska ni göra pa alla hjärtans dag?? Jag tänkte boka en tid för andi 80 min thaimassage. Vill själv ha...! :)

• Izunia

andi kommer pa söndag och jag har bokat hans massage till mandag. Tyvärr var d et fullt pa onsdagen...

Tur att du inte slog dig!!

• Izunia

jag kom ihag alla hjärtans för andi friade till mig den 15:e... :) 2 ar sedan!! Vad tiden gar fort!

Vi kommer säkert ga ut och äta den 14:e, men jag vet inte var än.. Far leta upp nan tjusig restaurang!

Ska jag verkligen beställa den klänningen....? Finns det ingen finare? ;)

Svar på tråden Glitter tråden...2