• Yllo

Glitter tråden...2

Va trist!! Det finns ju många flera brudpar som gift sig låååångt före er
    Synd att dom plockar bort efter hand.. skulle ju vara mycket roligare om alla fick vara med

• Yllo

Kul att höra av dig Vicky! Visst är det spännande med att flytta in i ett hus Själv ser jag fram emot den dagen vi kan börja tapetsera här nere i källaren. Bosse ska spackla väggarna nästa helg och sedan är det bara att vänta på värmen. Hmmmm.. undrar om Bosse köpt ut kablarna som vår elektriker ville ha.. om han har det så har vi snart elen klar här nere också
    Själv sitter jag och planerar i huvudet hur jag ska möblera och vad jag ska köpa in... Måste ha några bra skåp och bänkar till tvättstugan, fast jag kan inte bestämma mig om jag ska köra på lådor eller vanliga skåp (under bänkarna alltså). En ny torktummlare måste jag också köpa.. Åh vad jag önskar att jag hade extra mycket pengar just nu för då skulle jag köpa ett jättefint sängskåp till tillbyggnaden (det som ska bli gäst- och tv-rum) Jag vill ha ett liggande för en 120 cm madrass, men dom är lite dyrare och svårare att få tag på via Blocket.

Jag såg mailet Jess.. Synd att du inte kunde hjälpa, men det löser sig nog ändå Ytterligare en dator har havererat hos oss. Processorfläkten har gett upp och vi har inte lyckats få tag i en ny. Tack och lov så släpade jag hem min gamla pc från jobbet så nu står den på plats i stället *flinar glatt*

Verkar vara jättekul med salsa Iza Skulle gärna gå någon danskurs jag med, men jag lyckas inte få med mig Bosse och vill inte direkt gå utan honom.
    Fast du skulle ju hänga dig på tork
    Ska hålla tummarna för dig nästa vecka med provet och allt. Fast egentligen är det onödigt för du kommer att klara det galant

Karin... var håller du hus?

• Yllo

Välkommen tillbaks Anna Hoppas så att du kommer att ha trevligt på bröllopsmässan. Jag var där i fjol, men vart grymt besviken. För mycket folk och jättesvårt att se något över huvudtaget

Skulle vara kul att gå en danskurs, men jag tror inte att jag har tid alls.. har ju en hel del för mig annars också och tycker det är rätt så skönt att sjunka ner i soffan efter en tröttsam helg.

Idag har jag haft en ljusvisning. Gick jättebra med en stor försäljning. Är riktigt kul när det går bra och så gillar jag att prata om ljusen

Iza... jag fick det mailet tidigare, men kunde inte läsa det alls.. bara en massa konstiga krummelurer

Nu har jag hittat en massa fina klänningar på ebay... flera stycken till priset av £0,99. Känner mig sugen på att handla många fler klänningar *ivrig med glittrande ögon* Så fort jag får en översättning av dig Iza som jag kan läsa ska jag maila till företagen och ställa mina frågor.

Hur är det.. någon som vet.. Om jag vill köpa något från en säljare på ebay och mailat till dom innan.. måste jag då vara reggad där?

• Yllo

Åhhh va kul att era kompisar ska gifta sig Hoppas verkligen att ni får vara med och hjälpa till lite

Skönt att höra att Leo mår bättre.. men lite trist att han eventuellt kan vara glutenintollerant
    Kul dock att ni uppskattar ljuset.. Säg till om du känner för fler

Oj oj oj, Iza... låter som om du har massor att fixa inför intervjun. Jag fick mailet och den här gången kunde jag läsa utan problem. Har nu maila till säljarna med frågorna som jag hade. Hittade en annan säljare som hade MIN klänning till ett mycket bättre pris.. + att jag hittade några klänningar till som jag vill ha *fnittar*

Vad tror ni tjejer... Tror ni att man kan beställa så här via mail till säljare på ebay, eller måste ja registrera mig som köpare? Är inte så hemma på ebay, däremot på Tradera.. men där har dom inte lika fina saker längre.

Nej, nu ska jag gå och laga lite middag.. Kikar in senare igen

• Yllo

Har redan fått svar från säljarna på ebay, men förstår inte riktigt vad dom skriver Inte heller har dom svarat på alla frågor som jag hade *snyft*

Har även beslutsångest... kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha på klänningen/arna. Har hittat tre jättefina bal/gala klänningar. Den ena har jag bestämt mig för att ha vinröd.. MEN enligt färgproven som finns på hemsidan finns det två färger som jag tycker ser vinröda ut.. en som heter Wine och en som heter Burgundy.. hur 17 ska jag kunna veta vilken som är finast??

• Yllo

Då blir det burgundy på den!

• Yllo

Jess... Säljaren på ebay har ju redan mailat mig och skrev att jag kunde maila tillbaka med måtten... måste jag ändå registrera mig på ebay?? Iza har lovat hjälpa mig med att betala då jag inte har paypal och inte vågar mig på att registrera mig där med mitt vanliga kontonummer.

Nåja, jag kan ju se hur det ser ut på ebays hemsida med registreringen.... Om det är något att uppge kontonummer så hoppar jag nog över den biten.

När ni köper barnvagn så provgå båda två med den i affären. Det var ett tips som min arbetskamrat och hennes kille fick när dom skulle köpa för lite drygt 1 år sedan. Vagnen ska kännas skön att gå med fick jag lära mig då.. inte bara snygg

• Yllo

Nu tror jag att jag har registrerat mig som köpar på ebay Måste vänta tills jag kommer hem och fullfölja....

• Yllo

Karin och Jess... Iza har lovat att hjälpa mig med att betala klänningen så jag förmodar att hon har paypal men jag ska gå in på paypal och se vad som står där. känns dock väldigt olustigt att lämna ut kontonrummer.. hade det vart ett kontokort som jag kan spärra hade det varit en annan sak... *tuggar mig nervöst i läppen*

Svar på tråden Glitter tråden...2