• Ammo

Glitter tråden...2

Stackars Leo! Martins syters son har också öroninflammation nu. Kan inte vara lätt när man inte kan berätta vad och hur ont det gör.

Håller tummarna för att du får den fina klänningen ylva!

Beställ nu den beiga klänningen Iza, alla tycker den är perfekt!

• Ammo

Skit i honom ;) BESTÄLL! Och ja, det var den snyggaste modellen!
    Hur lång lev tid är det på dem?
    Blev sugen på att beställa själv i sommar men jag kan ev bara beställa ett par veckor innan, vet ju inte hur jag kommer se ut i kroppen då. Lär ju ha big balobas i alla fall ;);-D

• Ammo

Det är bara att bli på thjocken så får du dem automatiskt hahah
    Mina har ju aldrig hängt (inte nu heller)och sista 2 åren har jag haft 75c i st, inte så lätt att hitta men det finns en del modeller. Och nu måste jag ha 75D! Har man så stora så brukar man ju ha 80-85 runt.
    Vaddå silikon?! Nej jag är gravid, men stora och stenhårda, hahahah:)

Jag smygshoppar också ;)Martin är oftast VÄLDIGT

• Ammo

oj han inte skiva klart.
    Han är väldigt förvånad om jag varit iväg någonstans och INTE shoppat. Men han blir inte det minsta sur. Jag shoppar oftast inte så dyra kläder.

Idag shoppade jag kläder till alla våra syskonbarn. Har inte hadlat en enda sak till vår en, känns på nåt sätt för tidigt så jag shoppar tills syrrans och martins syrras barn så länge.

• Ammo

Går inte att se klänningen?

Haha, iza, de låter större än vad de är
    Jag ser normal ut om man kan säga så.
    Fråga Karin ang big boobies! Dolly Parton släng dig i väggen!

• Ammo

Hej tjejer!

Vilken urusel melodifestival det var igår! Tyckte inte om ett enda bidrag!

Har redovisat alla våra badrumskvitton idag och vi har lagt ut närmare 45000 kr på det! Ska fasiken ha tillbaka så gott som allt med tanke på hur allt har sköts!

SEn var vi ute med syrrans lilla Rasmus och tittade på när han åkte på sin fyrhjuling. Jösses vad duktig han är på att köra!Han gasade på för fullt och sladda och snurrade! Men han är ju bara 3,5 år så jag skrattade rejält, han når ju inte ens riktigt ned med fötterna till fotstöden,så han såg ut som en liten skit med stor hjälm.

Sen blev vi så frusna så nu har jag äntligen badat bastu för första gången här hemma. Har inte fått tummen ur att göra det tidigare. Så nu är jag varm med hungrig. Ska baka egen pizza och mysa vid tv nu.

• Ammo

Jag vill också bli smal och kunna ha sånna fina klänningar:(
    Ställde mig på vågen igår och väger nu 70 kg!! Har alltså gått upp ca 6 kg, vilket är normalt vid v23. Det är härligt att vara gravid och ha en liten rund mage, det är inte det, utan man är inte van att få en chock varje gång man ställer sig på vågen. Man fattar väl inte att man ska gå upp i vikt utan man tror väl att man bara ska få en söt mage ;) :)

Började ni idag med bantningen Yllo?

Håller med de andra Karin, egen tid är guld värd kan jag tänka mig. Vi var barnvakt åt Martins syter son i lördags så de fick gå på bio och ut och käka. Hade kunnat ha honom över natten men jag var på showen R.E.A i fredagskväll så jag var så trött att jag skulle aldrig orkat en natt på det med en 1 åring.

Måste äta frukost nu, tog sovmorgon ;) ska vara hos sjukgymnasten kl 11:15 och kolla ryggen igen. Har fuskat mycket med mina övningar så jag är inte bra än, idiot som jag är.

• Ammo

Kör på den klänningen Iza, vad gör det om det är en kopia?!

Jag vill också åka till Thailand! Min pappa är där nu igen! Fast vi åker nog på ett race i höst om barnet mår bra. Först blir det Rom med Martins familj (hans mamma fick resan i present av oss barn)sen blir det en vecka till sol och bad, men det blir nog Kanarieöarna då.

Spännade att få vara tärna Karin! Me du har inte blivit tillfrågad än eller?

Var och tillade på barnvagn igår igen och hittade en ny modell. De hade fått in en ny modell i torsdags från Emmaljunga. Den hade allt som Mistral S hade men 2,2 kg lättare, "inbyggt myggnät i en dragkedja", bättre suflett (eller vad det heter) och 500 kr billigare!
    De hade dessutom rea just den bilbarnstolen vi vill ha denna månad, så det lutar åt att vi slår till under denna månad. Ska kolla lite fler ställen innan. Men vagnen var det redan lång lev tid på så det går inte att vänta för länge om vi vill ha den....

HUr länge ska ni köra diet Yllo?
    Var går den ut på, vad ska man äta? Man kan väl inte bara drick shake?:)

• Ammo

Sorry, mede den klänningen tycker inte jag var lika snygg. Jag skulle beställa kopian!

Stämer vad du säger ang Emmaljunga. Men denna modell är sprojtans ny, de packade upp den för första gången i torsdags. Denna är den enda som tex har ledade hjul mm som inte de gamla har.Och den var även lättare än de flesta andra vagnarna,både i vikt och att sköta mm. Så denna var bättre än den andra, vi hade dem båda framför oss och jämförde alla dessa små saker som gör dem lättare att använda. Men innan vi hittade denna så såg vi inte Emmaljunga som ett alternativ.
    www.emmaljunga.com/start.asp&country=SE
    Modellen heter City Cerox 360.

Svar på tråden Glitter tråden...2