• Yllo

Glitter tråden...2

Föresten så frågade jag om jag skulle måsta registrera mig som _köpare_ på ebay för att kunna beställa klänningen ELLER om jag kunde beställa den via mailkontakten.. Betalningen skulle självklar ske på ett säkert sätt med Izas hjälp

• Yllo

Jess - Jag skulle nog välja en 4-hjuling kombivagn så att du även kan ha den som sittvagn lite längre fram

Lycka till Iza!! *håller tummar och tår för dig*

• Yllo

Iza - Öhhh... när jag registrerade mig som köpare på ebay uppgav jag inget kortnummer.. eller kontonummer. Jag har INTE registrerat mig på Paypal då jag inte förstod något där. Jag har även nu lagt bud på klänningen via ebay... Ähh.. jag mailar dig i kväll... eller så ringer jag..

• Yllo

Urläcker klänning Iza!! Jag hade nog också valt suntan.. jättefin färg och kommer att ta sig fint ut med den bruna hatten. Håller med Jess om att det blir snyggt med bruna skor, brun handväska o.s.v.

Om nu måtten inte riktigt stämde på tärnklänningarna så varför inte köra en 6:a? Den kommer säkert att passa dig jättebra.

• Yllo

Tjejer.... tror ni att den där klänningen blir "för mycket" på galan? Jag älskar den.. men nu i morse fick jag sådan beslutsångest om den kanske blir för mycket....

• Yllo

Iza - Nej, jag tror absolut inte att Suntan blir för ljus.. snarare kommer det att bli jättesnyggt med den och bruna assocearer

Galan... alla (nåja nästan alla) är uppklädda till tänderna. I fjol hade några av killarna även smoking och några kostym. En tjej hade en klänning som såg mer ut som brudklänning då den hade ett lååångt släp (säkert 1,5 m). Flera tjejer hade lite vidare kjolar på sina klänningar och ganska många typ dina BJ-tärnklänningar. Flera hade tiaror och väldigt många även långa handskar..
    Gav detta dig en aning om hur tillställningarna brukar vara? Med den här beskrivingen... skulle du då kunna tänka dig "min" klänning?

• Yllo

Då känns det tryggt att ha den Jag förälskade mig ju totalt i den där klänningen *fnittrar glatt*

Hmmmmm... ingen dum idé att ta brudklänningen.. men det blir nog kanske lite to mutch *grinar glatt och skrattar högt inombords, vågar inte skratta högt då jag har mina rumskompisar i rummet*
    Men det skulle vara helt underbart att ha den igen... brudklänningen alltså

På måndag ska jag börja med Camebrigd kuren och förhoppningsvis så kommer jag att bli lika smal som dig till sommaren och Thailandresan.

• Yllo

Nej nej nej Jess.. Ingen hade sådan som Iza tänkte köpa nu.. ALLA hade långklänningar. Det var många som hade klänningar i stil med Izas tärnklänningar (inkl jag själv)

• Yllo

Det fanns väldigt många fina klänningar på Bari Jays sida.. Synd att inte jag är bjuden på något bröllop i år *snyft* och dom klänningar jag föll för där var korta så dom kan jag inte ha på galan (klädkoden är "frack" enligt inbjudan som kom igår)

I morgon ska jag till Vallentuna och Cake & Design på 5-års kalas. ska passa på att köpa lite prylar också då hon har rabatter just nu i helgen. Efter det så far jag hem till Åland och hälsar på pappsen. Ska bli så skönt med en lugn helg och BASTU!!! Bosse stannar hemma och leker med en av sina bilar. Egentligen var planen att han skulle spackla i källare, men det har han glömt bort så därför har vi inget spackel hemma Suck, KARLAR!! Ibland blir jag helt tokig på honom... men han är ju så förbaskat söt när han står där som en skyldig skolpojke och se skamsen ut *hihihi*

Tråkigt att Leo är sjuk igen. Öroninflammation är inte kul! Det borde väl jag om någon veta. Om han börjar gråta väldigt mycket när han ligger så ta upp honom och låt honom sitta (även om det blir hela natten) för då är trummhinnan på väg att spricka och det gör skitont att ligga ner då.. Smärtan lättar lite om man sitter upp. Håller tummarna för att inflammationen går över fort för jag misstänker att du redan nu stoppar honom full med medicin.

• Yllo

Håller med Karin om att du passar utmärkt i grönt.. men jag tycker inte att grönt och brunt passar så bra ihop..

Suntan är inte för ljus!! Du kan mycket väl ha den och den passar perfekt till din bruna hatt

Åhhhh... va spännande!! Hoppas så att jag vinner den *tuggar på naglarna av förväntan*

Svar på tråden Glitter tråden...2