• Izunia

Glitter tråden...2

Ylva, du tror inte heller suntan blir för ljus?
    Jag tycker att den klänningen som du vill beställa är jättefin! MEN.. den är väldigt pampig! Jag vet inte riktigt hur era tillställningar brukar se ut. Det är dock inte kul att komma för uppklädd... :?

• Izunia

Jag kan tänka mig "din" klänning till denna tillställning med kortare släp! ;)

Annars kan du ju bara ta din brudklänning s far du lite användning för den! :D :D

• Izunia

Fast storlekarna varierar mkt i MS och BJ. Jag hade 8 i brudklänningen och den var perfekt. Hade kunnat ha 6 ocksa.

Men BJ är ju större sa jag tar nog en 6:a... Fast 2 andra vänner beställde ocksa BJ, och dem passade perfekt enligt matten.. jag förstar inte varför tärnklänningarna vars a stora..

• Izunia

jaha..da var den dyra klänningen jag provade igar sald...:o

Det svider lite eftersom den var PERFEKT! men priset var mindre bra, och jag skulle ju inte köpa den för den summan..

Jag far fundera mer pa om jag ska beställa Bari Jay..

• Izunia

Karin vad är det för kläninng?? Har du bild? Har du köpt en klänning som inte passar dig..?

Du har rätt att jag är GRÖN! Min favoritfärg!! ;)

Är ni helt säkra pa att den beiga inte är för ljus?

• Izunia

haha jag VILL beställa! Andi tyckte jag var galen och att jag har tillräckligt med klänningar... !! Jag har 2-3 st.. en röd vanlig festklänning, och de andra 2 kanske ocksa passar till kostymbröllop men inte till mörk kostym.

Men den klänningen var väl den snyggaste modellen??

www.houseofbrides.com/home.php

• Izunia

hahah!! jag vill ha big coconuts!! :D :D

ja han bryr sig inte i slutändan..:) han tror bara jag shoppar hela tiden.. vet inte var han fatt det ifran! ;)

jag mailade om de eller leverantören hade klänningen i min färg och stl pa lager annars är det upp till 16 veckor leverans... bröllopet är om 12..

• Izunia

ögoninflammation är aldrig kul... :( stackars Leo..och ER!!!

Jessie... shit big boobies!!! Tur att dem inte är softie..än! hihi! ;)

Karin, jag hatar när skärningen är för lag...;) det är perfekt när man har liten byst da den är skuren precis under!

har LaRedoute en hemsida?

Svar på tråden Glitter tråden...2