• Izunia

Glitter tråden...2

jag haller med vicky. Jag vet att sa manga människor lurar sig själva när de lever pa vätska. Sa fort de äter normalt kommer all vikt tillbaka. Därför ör det bättre att köra blandat! Ska du verkligen ga ner 20 kg???! :?

Idag köpte vi en 50" plasma!! :D Andi är ju supernöjd och kopplar fortfarande in hela nya surround paketet!

Imorgon gäller det och jag är stel av oro... Jag tänker mig en otrevlig medelalders man som kommer trycka ner mig i skorna.. :(

• Izunia

Vi köpte 50" riktigt billigt pa net on net. Vi valde mellan denna (ovanligt märke) och en samsung. Bara att den senare var 7000kr dyrare! Vi är sa nöjda med den vi köpte! Riktigt bra!

• Izunia

Förresten, min gamla hund Pärlan är sjuk.. Hon har haft blod i avföringen och det badar inte gott... Är sa orolig över att vi maste avliva henne...jag kan nästan inte glädjas at jobbet.

Det värsta är att jag är självisk och tänker pa vad jag vill inte vad som är bäst för henne.. :(

• Izunia

Tack alla för ert stöd!! och för att ni höll tummarna för mig!!

ja jag har manga vänner som blev smalare efter graviditeten! Rena drömmen... hoppas jag blir en av dem när det är dags. Vill ju inte bli nan Britney Spears! :D

Jag ska börja den 2 mars med utbildning och sedan jobba som trainee nagra pass. Sedan börjar det nog pa riktigt i april! :)

Vi har inte ringt veterinären än.. Kanske ska göra det idag eller nästa vecka. Jag och andi reser bort imorgon sa vi far se hur vi gör. Man vill liksom inte höra nagra daliga nyheter...

• Izunia

tack vicky! Hur gar det för er nu`? Färdigpackad? :D

• Izunia

ylva vilket bra kap ni gjorde med ringen!
    Det är jobb som flygvärdinna förresten.

Jag är superledsen nu..har gratit en del för pärlan madde bra innan idag, men nu har hon bajsat hos mamma 3 ggr hemma med blod.. :( Och i morse var det bra igen. Olika varje dag. Vi aker till polen imorgon nagra dagar och jag är sa orolig att hon ska bli sa dalig under den tiden att hon maste avlivas utan att jag är här. Men om det blir sa sa maste det ju ske.

Hon är 16 ar gammal och har hängt med sen jag var 10! :o
    Hon är liksom en del av möblemanget! ;)
    Hoppas hon haller ut en vecka till iaf....

• Izunia

ohhh vad trevligt med blommor jessie°! Far se vad andi har för överraskning till mig!

Märkte att vi skickade vara inlägg precis samtidigt!

• Izunia

Hej tjejer!! Nu är vi hemma igen.. Jag ska skriva mer när jag far tid över och lite mat i magen! ;)

Pärlan hade en bra dag idag, men imorgon ska jag ringa veterinären och boka tid,,, inte lönt att dra ut pa tiden... :(

• Izunia

wow jessie da har ni att göra!! Det later skitsnyggt! Men jag är inte alls avundsjuk pa allt arbete.. och utgifterna! ;)

ska det snöa??!!!

Svar på tråden Glitter tråden...2