25/8-2007 del 2
Jag bor i Småland utanför Ljungby.
Jag bor i Småland utanför Ljungby.
;o)
ja jag har fått jädrans mkt hjälp med inbjudningarna , de kostar 43:-/st med kort och kuvert och tryckt text på kort och kuveretet..hjääälp vad dyrt, fast det visste jag ju om
;o)
Det var just anledningen med tid och så som gjorde att vi beställde..jag har aldrig varit så mkt för att skapa eget med händerna, är allt lite fumlig
Det känns ok att de kostar så mkt, det fanns inget annat att välja på heller, för då hade jag varit hårlös på bröllopsdagen
Tror inte att dina kommer se taffligt hemmasnickrade ut, hur långt har du kommit med dem?
;o)
Ok, då var det så att du hade inlaga och text, ev band runt och kuvert med text kvar..precis som det stod i texten
ja det verkar kanske ganska lockande med att beställa ..hihi
;o)
Du ska se att du får till det alldelse utmärkt
Fick mail av spira i dag, mina inbjudningar är klara och postas idag
Oj vad fort det gick, ska bli så kul att skicka ut dem..kanske tom skulle göra det tidigare nu eftersom det anländer så fort!!!
I dag har jag hämtat inbjudningarna, är verkligen jätte nöjd. Ska skriva ut infoblad och och göra korten redo för utskick till helgen
Jajamän, jag beräknar att få iväg dem på måndag.
Japp jag lägger infobladet löst i kuvertet.
2007 Bröllop
Jag har gjort ett väldigt enkelt infoblad i word med textfärg i vinrött, bara att skriva ut och skicka med. Inget speciellt faktiskt..det står om vägbeskrivning till kyrkan, festlokal, att man ska anmäla allergier och speciella önskemål om kost samt vart man hör av sig om man vill hålla tal.
Nattson
Min klänning har kommit och min blivande har provat och bokat kläder.
Skulle vara kul att se din klänning