25/8-2007 del 2
Nattson
Det var mig en snygg klännig
Nattson
Det var mig en snygg klännig
Nattson
Kul att du gillar min klänning Den ska ju va ivory..
Stina augusti
Klart att du också få vara med, det är några nya som har hittat vår tråd de senaste dagarna och det är ju jätteskoj
Nej jag tycker inte att ni har satt osa för tidigt, det där bestämmer man ju själv..
Jag har köpt en sjal i chiffong att ha utomhus ifall det skulle vara lite kallare.
nej, vi har inga reserver men det är nog ganska vanligt...
Hur har ni gjort med ringar, har ni kombinerat rött och vitt guld, hur i såfall?
Eller kör ni på antingen rött eller vitt?
Noomi
Låter underbart med att grlla vid havet!
Jag e ju inte duktig på detta med ringar, så vill du vara snäll och berätta om rött och gult guld..haha jag har nog trott att det var samma sak
Nu var jag inne och sökte lite på gamla inlägg..gult guld verkar vara vanligt utomlands..
Noomi
ja Halmstad är poppis att åka till att bada. Vi åkte mycket till Laxvik när jag var liten, det ligger ju innan Halmstad
Noomi
Lycka till med husletandet!
I dag har jag fått inbjudningarna packade o klara, trodde jag skulle bli tokig innan jag skurit ut alla infobladen Puhu
Jag tokbeundrar alla er som gör inbjudningar och vigselprogram m.m själva, jag nojjar redan för att fästa i hop alla festprogram
Noomi
Jag har faktiskt redan gjort innehållet i festprogrammet så det är ju bara pärmen kvar och den ska ju beställas, så jag borde skämmas som gnäller
Det som e kvar i festprogrammet är att skriva om alla gäster.. eller ja jag har skrivit om nästan alla gäster redan i ett worddokument, men vi måste ju veta vilka som kommer innan vi gör bordsplaceringen och fyller i häftet...