25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Vaserna syns inte, de är nedstuckna i tårtan så det ser ut som blommorna sitter direkt fastsatta i tårtan.
Nä jag har inte smakat moussen tillsammans med sugerpasten, det ska jag göra längre fram så att vi ev. kan ändra onm det är ngt som vi inte tycker smakar bra. Men jag smakade en bit med bara sugerpaste och det är inte alls speciellt söt enligt mitt tycke.
Tårtan kostar 25/bit, och sen blir det ju de färska blommorna som jag får stå för med. Mycket bra pris, så är det på en mindre ort
Det låter lovande. Har inte smakat sugarpaste själv, men bra då att det inte är allt för sött.
Få se i eftermiddag om vi lyckas bestämma oss var smaker, sugarpastens vara eller icke avara osv. Jag tvivlar. :D
Just ja...tårtan låter jättefin!
Noomi
Ha så roligt med provning av tårtor
Smaskens!!!
Tackar! :)
Mums full i bubblan - dunderbra pris också ju!
Ok..så här post tårtprovning kan jag ju bara säga, Mums! Tror det kommer bli hur bra, gott och snyggt som helst!
Smaken blev kladdkakebotten, vit chokladmousse och hallonganache. Heaven!
Noomi
Det låter supergott!
Hur kommer tårtan se ut?
Ok, min tur att försöka göra en någorlunda förklaring! :D
Det kommer vara tre olika delar på en ställning, det klassiska med störst längst ner och sen mindre och mindre. Tårtan kommer vara till största delen vit (eller ja, vit chokladvit), sen kommer det vara tunna chokladplattor på sidorna med svarta stänk på.
Delarna kommer sen dekoreras med svarta rosor, hallon och några grässtrån. Nån som fattar nåt?
Tror jag fattar
Låter jättefint!!!