25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Fast i ivory
Ååh! Den var jättevacker!
lotta49
vad kul att du tyckte det, jag tycker din är jättefin också.
lotta 49 -
Jättefin! Kul att höra att kinaimporten funkar, jag har (nog, nästan) bestämt mig för att beställa en nu i veckan. Det är väl kanske bra att göra det ett tag innan så att man i västa fall har tid att hitta en annan om den man beställer skulle visa sig vara katastrof...
Hur kommer det sig att ni blev tvungna att byta datum?
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Vad kuuuuul!!! Spännande!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2142830.html
Lägger in tråden så jag slipper dra hela raddan igen.
Kan tillägga att allt känns betydligt bättre nu.
Ojdå lotta49 -
Men du är jättevälkommen till vår tråd istället! Måste kännas skönt att det löste sig så smidigt med ombokningen av kyrka o lokal osv. Nu är ju i fas med oss andra, så du behöver inte känna någon stress. Jag gör i alla fall inte det, och jag har ens inte hittat nån klänning ännu...
Lotta 49, hur gick det till å beställa klänningen från Kina, man tar väl mått och sånt själv hemma?
Ja, det kan man göra men det gjorde inte jag.
Är lite lat av mig och ville testa deras färdiga storlekar. Tog en storlek större än min vanliga och det verkar bli bra.
Då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag inte kommer i kanonform efter graviditeten, då finns det lite exra utrymme i klänningen.
Hellre för mycket än för lite
Många varnar för att ta deras färdiga storlekar men själv tycker jag det är struntprat. Min syster tog två storlekar större eftersom hon är ganska stor och den blev kanon!
Hej hej!
Här är en 25:a till! Ska också beställa min klänning från 1koo. Tänkte göra det denna vecka.
lotta49: Är din klänning i vitt eller ivory?
lotta49: Din klänning är verkligen jättefin!!!