• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • Malin johansson

;o) Nja det är ju inte så komplicerat, så därför har vi redan köpt allt till borden. Vi har köpt runda värmeljusbehållare i glas från Ikea. Ska ha 4 st på varje bord med ljusrosa värmeljus i. Sen har jag köpt rosa dekorations stenar som vi ska strö över borden. Har provdukat hemma o dt blev verkligen jätte bra! Vi vill ha det ganska enkelt på borden så det blev kanon!

Vissa saker känner jag mig stressad över som jag bara inte tar tag i. ex ringa o boka linne dukar. sådan enkel grej men det blir liksom aldrig av. ;) Sedan måste vi åka så sambon får prova kläder så man kan boka det.

• lotta49

Jag oroar mig över vår dukning. På borden ska vi ha vita linnedukar och sen ha löpare i mörkblått över. Linnedukarna står restaurangen för men de blåa löparna måste vi ordna själva och jag vet inte vart jag ska leta!!

Är det någon av er som har bra tips på vart man kan hitta såna, i marinblått/ mörkblått?

lotta49

Det fins inte zisoflor i blått? Skulle tro det. Vi ska köpa vinrött zisoflor och ha som löpare över våra linnedukar.

• lotta49

Det var en bra idé. Vart kan man köpa det? Panduro?

Det kan du köpa genom din blomsteraffär

• lindza

När skickar ni ut era inbjudningar och när har ni sista osa?

• lotta49

Annisen: Tack för tipset! ska definitivt kika hos floristen i morgon.

Lindza:

Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar om en vecka och vi har OSA senast 20 juli.

Själv då?

• lindza

Vi har inte bestämt. Min m2b ska på "herrklubb" helgen efter påsk och alla där är inte bjudna så han vill helst att vi ska skicka ut dom så att dom kommer efter den helgen. (slippa massa avundsjukt jidder) Skulle dom få dom måndagen efter den helgen så skulle dom ha 63 dagar på sig att osa. har sista osa den 17 juni. Är det tajt??

• lotta49

Nejdå, det är inte tajt. Gör det som känns bäst för er planering!

• lindza

Låter bra...*L* Då blir det nog att vi lägger dom på lådan på fredagen efter påsk...Så kan han slappna av på "herrklubben"...*S*

Svar på tråden 25/8-2007 del 2