25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Ha ha, ja vi får väl se ... bilder hoppas jag få se från er allihop!
;o)
hoppas du blir nöjd med din bukett. Det är ju jätte fint med rosor.
Noomi
Jag tycker att de har mest vanliga klänningar. Av de klänningar jag povade hade det varit supersvårt att välja om de inte hade haft "min"klänning, för de andra var så lika...Sen har de ju Rembo och de klänningarna skiljer ju sig åt, jag provade visserligen ingen, det är inte riktigt min stil även om de är läckra
Annisen - Vad trist. Trodde de skulle ha lite mer annorlunda klänningar eftersom de verkar ha så stort utbud.
Men det blir nog bra i alla fall. :)
Noomi
Vad gillar du för typ av klänningar?
Annisen - Är väldigt svag för Rembo (främst förra kollektionen) och Linea Raffaelli. Men jag tycker även om lite mer eleganta klänningar som maggiesottero.com/dress.aspx&pageSize=8&style=ASM3040
Kort sagt, jag har ingen aning om vad jag tillslut kommer falla för. :D
Noomi
du kommer säkert att hitta din dröm
Är det bara jag som inte skickat inbjudningarna? har fått för mig det..
Jag har inte skickat dem heller, har inte ens börjat göra dem Men "prototypen" är klar!
Känns så skönt att mer och mer saker är klart.
Hittat min ring, bokat fotograf, prästen som vi vill ha, kan den dagen, pratat med en florist och hon förstår precis vad jag vill ha, och till priset som jag vill ge
Nu är det bara att börja fixa alla papperssaker, ska börja med det nu snart, tar ju mer tid än man tror.
Bokning av transport känns inte så bråttom med, kläderna måste jag kasnke börja fundera lite intensivare på.. känns som jag glömt en massa...
Idag har jag varit lite smått galen på alla jäkla bröllopsbutiker. Har ringt runt till massor butiker runt om södra Sverige och frågat efter vissa klänningar från deras leverantörer som jag tror skulle passa mig, inte en enda har de haft.
Så... lite småtjurig gick jag till närmsta brudbutik (100 meter bort). Slutade, såklart, med att jag beställde en klänning. Så himla typiskt, varför kan man inte börja med de närmsta först så man slipper allt krångel (fast det kanske bara är jag som är så dum)? :D
Nu har jag klänning iaf och sparar dessutom in en hel del bensinpengar. Skönt!
Såg din klänning live nu också Annisen, kanonfin!
Noomi
Åhh jädrans vad kul att du hittade DIN klänning
Vilket märke blev det? Har för mig att du inte vill länka för då avslöjar du kanske för mkt..
Man har nog en förmåga att tro att närmsta stället inte är det bästa..
Kul att du gillade min klänning, i vilken färg fick du se den?
Annisen - Det var i den färgen du provade antar jag. Lite hmmm, rosalila?
Du kommer bli riktigt glammig! :)
Ja, det känns jättebra! Går omkring här hemma och känner mig helt speedad! :D
Eh, jag skiter i om nån snokar runt nu, ni kan få se klänningen iaf. Denna blev det: www.bella.fr/images/robes/fleurs/sirtaki.jpg