Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Jädrans det blir ingen provning i morgon, klänningen har inte anlänt. Har känt på mig sen i tisdags att det inte skulle bli av, så egentligen kanjag inte säg att jag är såååå jättebesviken.

Noomi

De kan inte riktigt säg, ADkollektionen skulle egentligen ha kommit för länge sen. De har varit jätte hjälpsamma och ringt till leverantören och tjatat. De hade lovat att kollektionen skulle komma denna veckan!!!

jajamän, det var till Atelje MB. De har verkligen försökt, de var verkligen mycket ursäktande att inte klänningarna har kommit!De är såklart inte glada på leverantören som inte håller vad de lovat!!

sommarbrud07 och Soffyboffy
    Välkomna hit!

Vi ska inte göra inbjudningarna själva utan beställer från www.spirakort-design.se. Ett kort som heter Himlen runt hörnet (exklusiv).

Hur ser era kort ut?

Noomi

Nä jag har inte hört ngt om klänningen, har mailat igen så får vi se..Det blir nog inte provning varken denna eller nästa vecka (då ska min blivande prova sina kläder på fredagen.

Ska du och prova snart? Och hur går det med motionen?

Noomi

Vad duktig du är, det är så himla skönt att gå! Skulle nog kunna gå i två timmar men har inte riktigt tid med det

Jag har börjat fundera på tårtan, har ni bestämt? Har en heldel bilder på tårtor, ska försöka bestämma mig nu bara, det blir veckans projekt

Har kollat i genom tårtbilderna nu och har i allfallt bestämt att det blir en sk amerikansk tårta med moussefyllning.

Har mailat en jätteduktig kvinna som öppnat eget här i krokarna, om hon är intresserad ska jag boka en tid med henne så kan vi i allfall spika fyllning och praktiska detaljer. Utseendet på garnering kan jag ju bestämma senare
    Dessutom vill jag provsmaka!! Mums!

Noomi

Det är tokgott med chocklad

Vad ska ni ha för färg utanpå tårtan? Vi ska ha åt offwhite. Det blir väl i sugerpaste, inte marsipan...en djungel det där med tårtor...

bupan

Välkommen hit till oss!

Jag känner att vi ligger bra till med planeringen, känner mig lugn. Jag skulle egentligen provat klänning i fredags, men det har blivit försenat. Min blivande ska boka kläder nästa fredag och jag hoppas komma i väg fredagen därefter. Nästa lördag ska vi till Hellkes och kolla ringarna igen, det blir att vi beställer då också.

Vad har du för klänning´? Vad ska din blivande ha på sig?

Rosenhaga

Jag är nog mest orolig över att det blir ett stressigt schema på dagen fram till vigseln Vill ju inte behöva känna av ngn tidspress, har redan planerar hur dagen ska se ut men man vet ju aldrig

Svar på tråden 25/8-2007 del 2