25/8-2007 del 2
Förlovningsringen är 4mm, så det blir 9 mm tillsammans. Mer var inte snyggt på min lilla hand
Förlovningsringen är 4mm, så det blir 9 mm tillsammans. Mer var inte snyggt på min lilla hand
Ja det är ju väldigt olika vad som passar på fingret. Från början ville jag ha ringar med raka kanter, men så fort jag fick på mig en sådan kändes det inget bra och det var inte snyggt på mig heller. På andra ser det ju hur normalt ut som helst.
Nu är det snart dags för mig att åka och prova klänning, på fredag. Är jätte förväntansfull, ska bli så härligt och skönt att ha bestämt sig för kläderna
Hur går det för er tjejer???
I fredags var jag och provade klänning och beställde min dröm Det var så skönt att jag verkligen var helt säker på mitt val. Men det är helt sjukt vad mycket supersnygga klänningar det finns!!! Provade 10 st dösnygga klänningar, men egentligen fanns det bara en klänning för mig
På onsdag ska jag träffa kvinnan som ska göra vår tårta, sambon är i väg på resa utomlands så jag ska åka dit själv, men vi har diskuterat smak, utsseendet bryr han sig inte så mycket om
;o)och Noomi
Jag är säker på att ni hittar er klänning, det är bara att prova som en tok
Jag var på Atelje Mb i Vinslöv, provade Lasposa, forever yours, parisette, nixa m.fl
Denna blev det, den är helt ljuvlig och kändes mer orginell än de andra klänningarna som mest påminde om varandra
www.parisette.se/goldline2007/4186_bellis_stor.jpg
Fast i ivory!!!
Provade förresten Atelier Diagonal också, de har massor med märken, kolla deras hemsida! Atelje MB har verkligen bra service, om ni inte bor för långt i från tycker jag att ni ska åka dit!!
;o) Noomi
Kul att ni verkar gilla klänningen!
Den kostar 6800:-, inte dyrt med tanke på hur fin den är. Tyget är super fint!!
Vill ni visa vilka klänningar ni funderar på?
Noomi
Ok, jag förstår
Är era inbjudningskort beställda/klara?
Jisses tycker att tiden går så fort. HJÄLP
Noomi
Vad är det som strular med festlokalen?
;o)
Vad bor du någonstans? Jag har nästan två timmar till Vinslöv, men det var det värt
Psalmerna kan jag inte svara på för just nu har jag inte tillgång till mitt bröllopsdokument
Men ingångsnarsch blir Allegro-J.F Händel och utgång A trumpet voluntary- J.Clarke.
Solosånger blir Kärleken är och Den här stunden. Solist blir Mirja Qee.
Yeeez, ringde församlingen i dag och vi fick vårt val av präst till vigseln
Har ni haft speciella önskemål om präst?