• ;o)

25/8-2007 del 2

A n n i s e n 25/8 - 2007 -

Just det, den hade jag kollat in innan... JÄTTEFIN! Mja, jag har ingen bild men den är i rött guld, rak, 4 mm bred (likadan som min förlovningsring) fast med 15 diamanter längs ena kanten. Fast jag får inte min förrän i juni *avis*

• ;o)

Hejsan Elle83!

Välkommen till vår tråd! Hur går det för dig i planeringen då?

• ;o)

Sensommarbruden -

Välkommen! Ingen fara - du hinner!

Jag har kommit precis lika långt, bokat lokal o "kyrka" (vi ska vara utonhus), men har varken hittat klänning eller börjat med inbjudningarna.

Jag känner ingen stress, det tycker jag inte att du ska göra heller...

• ;o)

Tyvärr så måste vi ta allt genom festvåningen, så ingen billig tysklandssprit för oss dessvärre...

• ;o)

Oj, jag har inte ens börjat tänka på bordsdekorationer ännu ... *imponerad och lite småstressad*.

Hurdana dekorationer har du gjort? Nåt du kan tipsa om?

• ;o)

Flickor ...

Tycker (som många andra här på BT, har jag märkt) mycket om ranukler och funderar på att blanda dem med rosor i min bukett. Vet någon om de finns att tillgå hos floristen kring vårt datum?

• ;o)

Noomi -

Tack för hjälpen! Då kan jag glömma ranuklerna då ... det blir nog bra ändå !

• ;o)

Noomi -

Det blir nog rosor i lite olika röda och rosa-röda nyanser. Tänkte bara "liva upp" det lite med en annan blomma. Men det finns säkert fler bra alternativ.

Vi ska ju ha vår vigsel i ett rosarium, så det känns som om det är rosor som gäller ...

• ;o)

Ha ha, ja vi får väl se ... bilder hoppas jag få se från er allihop!

• ;o)

Noomi -

ÅÅåååååh den är så fin !!! Vad härligt att du har hittat "din" klänning!

A n n i s e n 25/8 - 2007 -

Jag har inte heller skickat inbjudningarna ...

Men - jag har bokat bröllopsnatten idag! Rum på promenadavstånd från festen, med jacuzzi, champagne, rosenblad ... ja, hela kittet. Hade hellre velat bli överraskad med alltsammans, men nu får N bli det i stället.

Svar på tråden 25/8-2007 del 2