Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

Åh, det låter ju jättebra att man får gå där i lugn o ro. Har inte fått svar ännu på om de är ok att komma den tiden jag bad om, men jag hoppas på det.
    Du valde ju en klänning om skiljer sig lite från det "typiska" svenska bröllopsmodet (eller det som var typiskt iaf), fanns det många sådana klänningar. Vill ju också ha nåt lite ovanligare... och tuffare.

• Noomi

;o) Ja, det var trist. Men du hittar säkert någon annan snygg blomma. Säg gärna till då, för jag tycker det är helt omöjligt att bestämma sig! :)

• Noomi

Åh, det låter ju nästan filmiskt romantiskt! Vad fint det kommer bli, hoppas vi får se bilder sen! :)

• Noomi

Annisen - Vad trist. Trodde de skulle ha lite mer annorlunda klänningar eftersom de verkar ha så stort utbud.
    Men det blir nog bra i alla fall. :)

• Noomi

Annisen - Är väldigt svag för Rembo (främst förra kollektionen) och Linea Raffaelli. Men jag tycker även om lite mer eleganta klänningar som maggiesottero.com/dress.aspx&pageSize=8&style=ASM3040

Kort sagt, jag har ingen aning om vad jag tillslut kommer falla för. :D

• Noomi

Idag har jag varit lite smått galen på alla jäkla bröllopsbutiker. Har ringt runt till massor butiker runt om södra Sverige och frågat efter vissa klänningar från deras leverantörer som jag tror skulle passa mig, inte en enda har de haft.
    Så... lite småtjurig gick jag till närmsta brudbutik (100 meter bort). Slutade, såklart, med att jag beställde en klänning. Så himla typiskt, varför kan man inte börja med de närmsta först så man slipper allt krångel (fast det kanske bara är jag som är så dum)? :D
    Nu har jag klänning iaf och sparar dessutom in en hel del bensinpengar. Skönt!
    Såg din klänning live nu också Annisen, kanonfin!

• Noomi

Annisen - Det var i den färgen du provade antar jag. Lite hmmm, rosalila?
    Du kommer bli riktigt glammig! :)
    Ja, det känns jättebra! Går omkring här hemma och känner mig helt speedad! :D
    Eh, jag skiter i om nån snokar runt nu, ni kan få se klänningen iaf. Denna blev det: www.bella.fr/images/robes/fleurs/sirtaki.jpg

• Noomi

Vad kul att ni gillar den! :)
    Annisen - Nej, det är inga mönster eller broderier. Ville ha en klänning där draperingen är det som gör klänningen.
    Oj, jag har ingen aning om vad det är för tyg, haha. Kan fråga imorgon, ska dit och betala den då.

Och nej, jag har inte heller skickat ut inbjudningarna. Men nästa vecka blir det nog.

• Noomi

4900 kr, är hur nöjd som helst!

• Noomi

Åh ja, just det.. håller med om att hotellnatten lät väldigt trevlig!! :)

Svar på tråden 25/8-2007 del 2