25/8-2007 del 2
Annisen - Jättefint! Älskar det blommönstret, var inne på nåt liknande själv ett tag.
Annisen - Jättefint! Älskar det blommönstret, var inne på nåt liknande själv ett tag.
Välkommen brud 20070825! Jag bor i Halmstad, vi ska även gifta oss här.
Annisen, tack så mycket! :)
Så det blev dyrt att beställa. Ja, våra blev ju inte jättebilliga heller eftersom jag fick lägga över 400kr på bara porto. Suck!
;o)
Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :)
Annisen - Vad kul! Då blir det utskick tidigare än planerat då eller? :)
Våran inbjudan var som ett litet häfte, så vi hade med all info som behövdes där.
2007 Bröllop
Jag har som sagt infon inbakad i inbjudan och Annisen har inte gjort klart infobladet ännu (tror jag).
Det finns många exempel på infoblad om du använder sökfunktionen. Här är ett par:
www.marielouiseomattias.brollopshemsida.com/foton/infoblad.jpg
anna-o-nicklas.weddingannouncer.com/downloads.html
Vill du ha exempel på vad folk har haft med så är det bara att söka på det med:
brollopstorget.se/Forum-1-32/m2144394.html
brollopstorget.se/Forum-1-26/m1937451-1.html
Hej hej.. o välkomna alla nya! :)
Tittar in en stund medans sambon packar väskan. Vi ska ner till havet och grilla, underbart!
Annisen - Jag hade från början tänkt att ha tre ringar, två i platina och en i gult guld. Men nu blir det nog bara två i platina pga bredden. Jag personligen är inte så förtjust i rött guld så jag tycker det är sådär att blanda med det, men gult och vitt guld tillsammans tycker jag är jättefint.
Har en bekant som har en ring i vitt och en ring i gult guld och sen en diamant som ser ut att ligga precis mittemellan de två. Hur snyggt som helst!
Annisen - Det var det! Vi satt nere vid havet i fyra timmar. Var vi och 4 till på hela stranden... bäst att passa på innan turisterna kommer.
Ja, precis. Gult guld är vanligare utomlands. Men annars är det ju precis som det låter, gulare än vårat traditionella röda guld. Några kemiska skillnader kan jag dock inte komma med nån info om. :)
Ja, Laxvik ligger ju fint. Brukar vara en del hus till salu där, vi letar dock på andra sidan stan. :)