• Svar på tråden Januari 2007, nu gifta.
  • stormvind

Kom inte till några bilder...Kan det vara fellänkat??

• K -76

Stormvind:
    Menar du min länk? Det var inte till några bilder, den var till en artikel ang en film på YouTube (som Halvar la in i förra tråden) där en brud kommer in till sina tärnor efter att ha varit hos frisören innan vigseln. Bruden bryter ihop totalt över frisyren. Så till den grad att hon klipper av sig håret! Det var alltså fake (förutom att skådespelerskan faktiskt klippte av sig håret).

Har fått några bilder från vårt bröllop från mamma idag, ska lägga upp dem i morgon.

• stormvind

Sorry, missförstod helt

• K -76

Man ser det man vill se...

Här är iaf några riktiga bilder...:

Bön över ringarna:
    i114.photobucket.com/albums/n267/Kirko_00/Brollop/IMG_0917.jpg

Brudkyssen:
    i114.photobucket.com/albums/n267/Kirko_00/Brollop/8.jpg

Riskastning:
    i114.photobucket.com/albums/n267/Kirko_00/Brollop/10.jpg

Läser vigselbevis (lite osäkra på om det gick igenom... )
    i114.photobucket.com/albums/n267/Kirko_00/Brollop/15.jpg

Ju-jutsu-tårta (det synns inte riktigt att de är fyrkantiga):
    i114.photobucket.com/albums/n267/Kirko_00/Brollop/21.jpg

• NinaHq

Vilka härliga bilder - både stormvinds och K -76! Jag ska lägga in våra om ett tag, ska bara bestämma klart vilka vi ska ha till vårt album. Och ni ska få vår berättelse sedan.

• stormvind

K-76
    Vilka jättefina bilder! Tårtan var ju jättehärlig-var den god??

Kram

• K -76

Tack, tack! (Upptäckte att det ju iofs inte var bilden på bönen över ringarna som jag klistrat in, men ringpåträdningen funkar ju den med...)

Tårtan var mycket godare än den var snygg. Eftersom vi ville ha den efter ett tema var den ju inte så traditionellt dekorerad, utan vi satsade på krämen i mitten istället

NinaHq:
    Ser fram emot det!

(Jag lyckades glömma mina ringar i träningslokalen igår! Ooops...)

• Skidbrud (gift)

Hej tjejer! Tänk att vi alla är fruar nu!!! Vilken härlig känsla va?!

Själv har jag bytt efternamn, känns jättebra att heta samma som min älskling! Har dock inte skickat in för nytt körkort ännu, man måste ju ha foto. Måste dessutom öva lite mer på anteckningen;)

Sen måste jag ta kontakt med banken om namnändring, man måste ju in på banken för att få nytt kort och vi har inte min bank här i Åre...jobbigt. Men mina nya personbevis har kommit så jag kan visa upp för världen att jag är gift!!

Ha en bra lördag!

• stormvind

Mina papper strulade ju för en tid sedan, de som skulle till kommunen, namnbyte, hindersprövning och allt det där. Två veckor innan vigseln ringde de från kommunen och efterlyste detta och de hade förmodligen kommit bort på vägen. Jag VET nämnligen att jag la det på brevlådan. Det ornade sig och det var OK för vigsel, men vad jag nu kommit på i efterhand är att pappret om namnbyte måste oxå ha fallit bort
    Måste ringa skatteverket på måndag så allt blir rätt med mitt nya efternamn!

Kram på er alla fruar!

• Wunja

Hej tjejer!

Vi har precis återvänt från vår bröllopsresa som gick till St. Lucia i Västindien. Det var helt underbart, precis vad vi hoppats på :) En orgie i god mat, härlig värme, klarblått vatten, vacker natur och rejält med avslappning. Vi bodde i en stuga på en liten, ganska avsides resort som heter Ti Kaye Village (www.tikaye.com) och det var verkligen toppen. Känns lite trist att vara hemma i "verkligheten" igen, men men.

Vi har fått fotona från fotografen på en CD, så nu gäller det att välja ut de vi tycker bäst om. Svårt! Jag lägger ut en länk här så fort vi har ett fotoalbum att visa upp.

Känner igen problemen med att vänja sig vid ett nytt efternamn och namnteckning! Däremot tänker jag inte kasta kartan, är faktiskt inte det minsta intresserad av att skaffa barn än, trots att folk börjar fråga ;)

Svar på tråden Januari 2007, nu gifta.