Billigt bröllop
www.mipaform.se/default2.asp
Här är fler bilder på klänningen
www.mipaform.se/default2.asp
Här är fler bilder på klänningen
Jag vet faktiskt inte, men nu känns det närmare än innan eftersom jag fick lite tips och så. Det kändes ganska tungt innan man visste hur man skulle göra. Men nu känns det ganska skönt faktiskt.
Tror till och med att jag skippar bröllopsklänningen och tar en "vanlig" klänning med en snygg uppsättning och kanske någon vit genomskinlig sjal!
Fast det är klart. Den klänningen jag hitta där ska väl inte vara så svår att sy upp för någon som har lite talanger? Kan kanske inte bli så dyr heller?
Nej vi snålar inte heller. Vi har sagt som så att vi kan spara ihop en stor budget och ha ett bamsebröllop men det är ju inte det allt handlar om. Jag har hellre ett litet bröllop! Det är kärleken mellan mig och M2B som räknas!!
Kolla!! www.ellos.se/images/products/normal/07107/07107-034ells_0963777.jpg
Hi hi!
Skönt att lägga 400 kr på något som man kan använda tills det är utslitet än att lägga 4000 kr på något du bara tittar på i fortsättningen.
Och med tanke på att vi bjuder folk på knytis så kan man ju inte skriva att de ska komma i frack och klänning! *fniss* Då tycker jag det är bättre att alla är ledigt klädda!!
Ingen ska veta att det är vigsel på G tror jag. Det blir så mycket roligare då! Att se allas miner
cissi77
ja jag hittade den på ellos sida.
JC2
Jag är också överviktig så jag tror att det kommer se ganska bra ut om man bara har en vanlig klänning med någon sjal eller så.
Cissi77
ARTIKELNUMMER: 252-2506
på klänningen!!
Så tänkte jag också. Inte roligt när man är av större modell.
Ja så länge man tycker om sig själv är man vackrare än vackrast!
Åhh, om han kunde prata klart i telefonen snart! Blir ju knäpp! Jag vill ju dela med mig med alla dessa idér!!!
Ja dom pratar och spelar datorspel samtidigt
Jag håller på att spricka! Vill ju se vad han tycker om mina planer. Han vill ju vara med att planera med.
Förresten, vart hittar man snygga silverringar?
ja dom är inte som dom ska vara dom där männen *fniss*
Hur gammal är du förresten? Lite kul att veta!
Jag fyller snart 25, m2b och jag har varit tillsammans sedan 2004, vissa tycker säkert att det är tidigt för bröllop, men inte jag
Jag kommer från södra Sverige.. vill inte säga mer än så, ingen får ju veta vem jag är än
ja ganska nära
ja jag tror vi var där inne och letade efter förlovningsringar..
24karat.se/images/cylinder_05ct_m4_intag5mm.jpg
Dom var ju fina!!!