Inlägg från: Kakan -07 |Visa alla inlägg
  • Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

jvk, den var jättefin!!
    Och Cameline, din också, men visst är det mycket pengar...! Phu!

• Kakan -07

Vi kör på vitt (ivory), lite guld och vinrött.
    Tycker nog att det mesta passar den tiden på året!

Idag har jag köpt frimärken till våra inbjudningskort. Usch vilken gräsligt tråkig utgift...

• Kakan -07

Jag håller också på att kolla efter skor. Tycker att det är svårt att hitta några som både är snygga och sköna...

Var iväg och provade klänningen idag också, för att se hur hög klack jag kan/bör ha, men det visar sig att jag nog kommer behöva lägga upp klänningen en bit.. hade hoppats att slippa den utgiften..

• Kakan -07

11 augusti,
    vi hade tänkt skicka ut inbjudningarna vid 1a maj. Men så har min sambo hört en del snack om andra bröllop i vänners bekantskaper (som vi inte känner, vänners vänner alltså). Så då vill han att vi skickar ut i början av april.
    Därför blev vi lite stressade eftersom vi inte ens tittat på sådant ännu. Men efter en kväll i pappersbutiken så var det fixat. Det gäller att inte göra det svårare för sig än man behöver. Visst kan man gå och leta efter den "ultimata layouten" i månader, men man kan också ta det som känns fint och lätt och helt okej!

• Kakan -07

Tänk tjejer, om exakt 5 månader vaknar vi nu upp till vår första dag som man och fru!!
    Åh, så jag längtar!

• Kakan -07

Vi gjorde färdigt våra inbjudningskort i helgen. Men vi saknar fortfarande 5 adresser, så tills vi har dem så skickar vi inte ut.

• Kakan -07

Känner igen det där. Ena stunden, när jag tänker att det är hela våren och sommaren kvar, så tycker jag att det känns som en halv evighet bort. Men, när jag tänker månadsvis, så inser jag att gee, det är bara drygt 4 månader kvar nu..! Kanske inte alldeles runt knuten, men ändå!

Imorgon ska vi träffa de på festlokalen igen och gå igenom lite mer detaljer och så ska de hjälpa oss att beräkna dryck, för på fredag åker vi till Tallin för att shoppa!

• Kakan -07

Sussen2007,
    det tror jag absolut. NK har en bra avdelning med stort sortiment. (där finns förvisso en hel del riktigt dyrt, men även i den prisklass du nämner). Hoppas att det går bra!
    Jag har inte heller hittat underkläder ännu. Drar mig lite för at gå ut innan jag fått hem klänningen så att jag verkligen kan prova att det blir bra under. Måste ha väldigt tunna trosor, utan sömmar för att de inte ska synas igenom.. Funderar på Sloggi, de har ju ett par rätt fina sömlösa. Nåja...
    Sussen2007, skriv gärna om du hittar något fint!

• Kakan -07

Sussen,
    haha, ja, så kan det gå!

Vi har varit i Tallin i helgen och shoppat dryck till baren! En betydligt billigare affär än att gå till Systembolaget. Hittade dessutom ett par JÄTTEfina skor OCH sköna, för det mycket tilltalande priset 160 kr!

Jag har också sett Lindex kollektion och gillar den inte heller faktiskt. Chantelle har några fina (finns på Twilfit), ska prova dem tänkte jag. Tycker att det är svårt att hitta axelbandslösa som ändå pushar up lite och sitter stadigt utan att man behöver gå och dra upp dem varannan minut... Har ni tips så får ni mer än gärna dela med er!

• Kakan -07

Det var inte så mycket tyvärr.. Kollade i och för sig mest efter skor och DET finns det gott om!!
    Och så drycken så klart. Väldigt bra priser på sprit.

Var gifter ni er Janazi?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2