11 augusti 2007 del 2
Åh, vad härligt tjejer!
Jag var och tittade på lite tiaror idag, men den jag fastnade för kostar 520 kr, vilket jag tycker är lite mycket... Någon som har tips på bra, billiga ställen att köpa/kolla på?
Åh, vad härligt tjejer!
Jag var och tittade på lite tiaror idag, men den jag fastnade för kostar 520 kr, vilket jag tycker är lite mycket... Någon som har tips på bra, billiga ställen att köpa/kolla på?
Lucy_ och ElenaMaria - vad roligt!! Ni får berätta när de kommit!
Jag har precis vunnit en ebay-auktion på en tiara! Den ser ungefär ut som en jag provade i bröllopsbutiken, men till 1/10-del av priset!
www.ebay.se/viItem
Åh, hörrni!! Idag fick jag mail från www.houseofbrides.com där jag beställt klänningen. De skickar den nu!!
Den ska ju postas till släktingar i USA, och nu är dessutom några över där och hälsar på, så kommer den dit snart så kommer de kunna ta med den hem redan om 2 veckor! Istället för att jag får den i juni. Jag blev såååå glad!! Och pirrig!
Ja, nu är även våra inbjudningar skickade! Åh så pirrigt!!
Nog för att i princip alla vet att vi gifter oss och att de är bjudna, men det är en speciell känsla ändå.
Välkommen till tråden bauti!
Vart gifter ni er?
Vad roligt! Vi börjar bli några stycken här nu.
Alla är välkomna - oavsett hur långt man kommit.
Vi fick första svaret på inbjudningarna idag! Känns jättekul och spännade att se hur reaktionerna och utfallet blir!
Bra initiativ!
ElenaMaria, Göteborg, S:ta Birgittas kapell 14:00
Kakan -07, Stockholm, Maria Magdalena kyrka, kl 16.00
Ja, verkligen! Alla bitar börjar falla på plats och det känns mer och mer verkligt.
Buketten har jag tänkt göra själv. Gjorde en provbukett för ett tag sedan:
i15.tinypic.com/2i77i9x.jpg
Själv då?