Stockholm Norrort
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
Hej tjejer!
Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?
Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!
Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!
A:s babe! Åh vad roligt att du också funnit denna fantastiska klänning! Har du fått hem den också? Vad spännande!
Pruppa! Jag tror att den blir jättefin i vinrött! Gillade inte det babyblå så mycket, men vinrött är världens finaste färg!
Jag funderar på att ha korsettbanden i min klänning i vinrött... Tänkte beställa till det (alltså, vita också, men ett extra band som är vinrött) så får jag se hur det ser ut!
Heleneli
japp, jag har haft den hemma sen i oktober. den är ännu finare i verkligheten hade inte alls tänkt ha en sån klänning först, men när jag såg den kände jag "om jag inte köper den här NU så komemr jag att ångra mej!!"
Mysigt! Nu är det inte såå länge kvar tills du får ha den på dig en hel dag! Har din blivande sett den?
Hade du provat nåt liknande innan du köpte den? Jag är lite osäker på om den är den bästa modellen för mig... Ja, den är ju verkligen inte alls fel, men halterneck var så fint på mig så jag skulle vilja jämföra... Men jag tror att den blir jättefin på mig.. :D
jag vet, det är bara några veckor kvar!! *lääängtar*
nix, han har inte sett den. han vill inte och han får inte =) njae, jag hade väl itne provat direkt liknande klänningar, men jag hade provat en hel del olika ändå så jag kunde ana hur den skulle se ut.
Har du beställt din än? om du tvekar så kan du få prova min om du vill se hur den ser ut på... Äsch, såg just att du bor i skåne. hur kommer det sig att du ska gifta dej i Vallentuna då? *nyfiken*
Halterneck är ju också fint...
Åh! Vad snäll du är! Provar jättejättegärna din om vi lyckas fixa med det innan jag måste beställa min! Vad är det för storlek på den? Ja, jag bor i Skåne men både jag och m2b kommer från Norrort, han Vallentuna och jag Danderyd. Danderyds kyrka är (enligt min mening) tråkig och ligger fult. Därför blir det Vallentuna. Vi har våra familjer och de flesta vännerna där så vi åker upp en del. Vi har bott nere i skåne i 3,5 år, men det känns ändå självklart att vi gifter oss "hemma" i Stockholm.
Hej, här är en till som gifter sig i Vallentuna. 25/8 i Össeby-Garns kyrkoruin.
Bröllopsfesten ska vi ha i Nyköping.
Heleneli
jaha, då förstår jag varför ni vill gifta er här.
den är storlek 36-42 skulle jag tro. jag är ca 38 i överdelen och 40 i underdelen, och det finns mycket marginal i snörningen, speciellt till det större. tror du det passar?
du kan väl höra av dej när du kommer upp hit så kan vi försöka tajma.
kina79 - hej kompis!!!
välkommen hit!
Hej Pruppa.
Såg att du var här