• Heleneli

Stockholm Norrort

Hej tjejer!

Hur många är vi som gifter oss i Norrort i sommar?

Själv gifter jag mig i Vallentuna (Frösunda kyrka) 21/7!

Tänkte att vi kunde dela med oss av våra tips och erfarenheter här!

• Svar på tråden Stockholm Norrort
  • Heleneli

Åh! Har vallentuna gjort klart schemat nu? Eller är det bara just den kyrkan? Jag ringde och frågade för nån vecka sen och då sa de att det skulle dröja innan det var klart! Ska nog ringa på lunchen imorrn eller nåt! :)

Känner du till den prästen ni får?

• pruppa

vi fick veta våran präst i slutet av januari, så det kanske bara är i vår kyrka det är klart.
    har inte en susning om vår präst, men hoppas att hon blir bra!

• pruppa

har fått hem min klänning nu,
    den är ljuvlig!!!

• Heleneli

åh! Ska genast gå in i kinaklänningstråden och läsa om den! :D

Jag ringde pastorsexpeditionen idag och de har inte prästschemat klart för sommaren än. Men hon skrev en liten notering om den prästen som jag inte kan tänka mig.. :) Schemat skulle kanske bli klart i slutet av mars!

• Heleneli

Hallå tjejer! Har ni somnat? :D

Jag har bokat catering idag! :) Äntligen! Alldeles Catering i Sollentuna blev det! Någon som hört talas om dem innan? alldeles.se/index.htm

• MiAn07

Hej! Kan ni hjälpa mig? Var kan man spendera sin bröllopsnatt i norrort? Skulle bli jätteglad för lite tips.

• Höstbrud-07

Såstaholm, i Täby kyrkby, har en jättefin bröllopssvit.

För övrigt kan jag verkligen rekommendera det stället för fest också, åtminstone så här på planeringsstadiet. Vi har varit där ikväll och diskuterat mat och meny och de är så enormt proffsiga och engagerade att jag aldrig sett dess like.

• MiAn07

Tack, tyvärr så har dom stängt hela vår månad. Några fler förslag?

• MrsPink

MiAn07: När gifter ni er?

Svar på tråden Stockholm Norrort