Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

ska försöka få till det där med bilder på något vis :)

• demilo

Nu ligger vår inbjudingar i brevlådan, ohiiiii nu börjar allvaret känns det som. Hoppas många väljer att komma :) Dessutom har jag nu hittat kameran som varit "försvunnen" så jag ska försöka fixa bilder på inbjudningarna.

• demilo

Vi har bjudit 67 personer.
    Hur har du tänkt dig din bukett, blommor och form menar jag.
    Hade tänkt att spendera påskhelgen i Järvsö men fick dela på familjen då minstingen är sjuk :( så jag och lillen är kvar i stockholm medan storkillen och m2b åkt upp till stormen.

• demilo

www.familjeliv.se/hem/demilo/galleri.php
    Nu har jag fixat lite bilder, en på inbjudan, blommor som jag tänkt och dessutom en på mig i klänningen. Spännande med klänningen för den enda som sett mig i den är min M2B så kommentera gärna, men var snäll ;)

• demilo

vad glad jag blir för komplimangen.Det är alltid mycket roligare att få komplimanger utanför "klubben för inbördes beundran" (M2B alltså):)
    Vad fina blommor som du tänkt dig, vilken blomsteraffär där uppe är det som ska göra den?

• demilo

Dom bilder som jag sett använda din tiara har varit frisyrer som legat rätt "slickat" kring huvudet. Om du har tid, hör med frissan om vad hon tror. Sen beror det ju på en själv hur mycket man vill att den ska synas. Det är ju så svårt att få en bild framför sig av hur det ska se ut.Det är ju inte varje dag som man fixar håret på det sättet. Det är i alla fall en jättefin frisyr som du tänkt dig :)

• demilo

Grand: vad roligt att höra från dig igen :) Alltid lika roligt när vi är fler. Vad synd att det var uppbokat i Ljusdal den helg ni ska gifta er :(
    Själv har vi precis lagt inbjudningarna på lådan så dom bör börja komma fram imorgon, spännande:)
    Maljor: Har du bestämt dig för hur du du ska göra med tiarorna.
    Hoppas att ni haft en bra påsk, själv fick jag flunsan i påskägget :(

• demilo

Vickanvicky och annapanna71:Det har verkligen inte varit min mening att såra någon. Jag tycker att jag kollar här hela tiden :( Men är det så ni känner så ber i alla fall jag om ursäkt. Jag tycker att det är jätteroligt att det är fler som ska gifta sig i hemtrakterna. Desto fler vi är här ju mer tips kan man ju få som ni poängterat. Ska försöka leta upp tråden genast :)

• demilo

Hittar inte den nya tråden:( kan ni inte länka den hit?

Maljor: den tiaran var jättefin!

• demilo

Det är väldigt tråkigt att ni uppfattar det som ointresse. Jag vet att att jag inte haft den intentionen och jag tror inte att någon annan haft det heller.
    Nu kan ju jag bara svara för mig själv, men så är det från min sida i alla fall. Präst i Järvsö lär väl bli Gustaf Åhman för efter vad jag har förstått så är han enda prästen i den församlingen. När det gäller hästtransport att hyra har jag inte en susning faktiskt. Vi ska höra med en bekant till oss om han kan ställa upp.

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??