Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vilket bra tips, kramsta alltså:)
    Jag funderar på att göra mina naglar här i stockholm. Men mest för att jag ska hinna vänja mig vid att ha lite längre naglar.

• demilo

Är det någon av er som har nummret till personen som man bokar logen i ljusdal.Jag har preliminär bokat där och skulle behöva boka av, men nu verkar det som om jag städat bort nummret :(
    Man har ju namn och nummer överallt känns det som.

• demilo

Jag menar logen vid hembyggdsgården, kan hända att jag minns namnet fel.
    Fast jag måste ju ringa Bengt oxå, känns som om det är lite mycket nu :)

• demilo

Jag får ta och ringa till hembyggdsgården, dom borde väl veta antar jag. Tack i alla fall tjejer!

• demilo

www.familjeliv.se/krypin/demilo/galleri.php

Har lagt upp några av mina favoritbuketter på min sida,kolla länken.
    Men när jag ser klänningen så tänker i alla fall jag kallor eller typ ängsblommor (typ den med marguriter i galleriet). Kanske blommor blandat med trollhassel. Är du ute efter en droppformad eller rund? Jättefin klänning, man blir väldigt nyfiken på framsidan :)

• demilo

Tack för de fina komlimangerna :)
    Jag tycker inte alls att det är tråkigt om du skulle ha kallor, jag tror att det skulle vara jättefint till din klänning. Har ni något färgtema? Tänkte om man ska spana lite på blommor så är det lättare om man har någon färg att utgå ifrån :)

• demilo

Vad fina buketter det fanns på den hemsidan, fanns många i min smak. Jag som hade bestämt mig ;)
    3:an är superfin!!!
    Jag var inne på pioner och vill gärna blanda med andra blommor, eller så skulle jag vilja ha en rund rosbukett med lila och gröna rosor.

• demilo

Jag tror absolut att du skulle kunna ha 3:an till din klänning. Det kan ibland vara det lilla enkla som gör det stora hela :)

• demilo

åh det låter fint med solrosor och trollhassel :) håller med det skulle vara fint.
    vickanvicky vad ska du ha för klänning? blommor mm.

• demilo

vickanvicky: vad jättefin du är i klänningen. Är det tänkt så att du ska ha blommorna som är bakom ryggen? Det var sååå snyggt!

annapanna71: Glad att man kan hjälpa till ibland:)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??