Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

annapanna71: hur gick det med fotograf. Själv fick jag en varning av BT, fick även du det?

• demilo

Jag tror att det var samma person, är inte riktigt säker dock. Efter vad jag förstod så var det inte okej att lägga ut min mailadress, något med reklam. Jag förstod faktiskt inte riktigt vad jag gjort för fel :(
    Jag har själv aldrig träffat Åhman, min sambo hade hellre viljat haft den gamla prästen. Jag tror att Åhman är helt ok :)
    Synd bara med Järvsö kyrka att dom har så sena vigseltider vi fick kl.17

• demilo

annapanna71:Ja, nu ska det bli riktigt spännande att träffa honom. Efter vad både du och sambon har sagt :)
    Närmast i planeringen måste jag börja fundera på blommor och tårta. Hur ligger du till i planeringen?

• demilo

Nu har de första tre anmält intresse!!! Jippie det finns några som vill komma på vårt bröllop :) Inbjudningarna kom fram till några idag, så roligt! Fick dock tillbaka ett kuvert där adresslappen ramlat av:(

• demilo

Måste passa på att fråga er, är det någon som ska ha gåvor till gästerna och i så fall vad?
    Har funderat på om man kanske ska ordna något speciellt till dom som åkt långt för att fira med oss.

• demilo

Jag tror faktiskt att vissa inte tänker på det. Speciellt om man har en uppgift så tror jag att man tänker "dom förstår att jag kommer" så av den anledningen svarar man inte. Ska bli spännade att se om våra hör av sig.

• demilo

vickanvicky: förstår att du inte ska ha blommor från järvsö :) Den buketten skulle nog inte vara så snygg när det väl är dax att skrida fram :)

• demilo

Och jag ville åka till amalfikusten och gifta mig, nu sitter jag här med planering upp över huvudet :)

Maljor: Vem är det som håller i campingstugorna,där lär det ju finnas många platser? Smart!

Vickanvicky: allt handlar om kompromisser sägs det, vet inte riktigt hur det var som det vart för oss ;)

• demilo

annapanna71: Det var ju ett jättebra pris på kramsta. Funderade på att ha festen där, men ändrade oss till vik skola. Jag vet inte om någon som kan fixa naglar men jag kan höra mig för om du vill?

• demilo

Nu när du säger det där med extrapriser så stämmer nog det. När vi pratade med den ansvarige där så var det nog så att man fick ett specialpris.

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??