Inlägg från: kela81 |Visa alla inlägg
  • kela81

4 Augusti 2007 *Tråd2*

jisses va rörigt det blev då

• kela81

NU så har jag bokat blommor känns så himmla skönt att kunna bocka av en grej i listan

• kela81

hola tjejer :_D Jisses va ni har skrivit Å här har jag varit i BArcelona och latat mig i flera dar

Skönt att komma bort lite faktist och vara för sig själv med sambon...det bliev inget bröllopsprat alls (nästan) och det var faktist riktigt riktigt bra...att få vila lite liksom....

orkar inte kolla igenom alla sidor nu...ska packa upp först...men sen så

Lägger till mig i listan så länge iallafall

Bruden blå
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz
    Maljor
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa
    annaochkim
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07
    Stefans fästmö
    smartiz (Grödinge kyrka)

• kela81

Cecilia.A-*nyfiken* vart ligger din kyrka?

• kela81

Cecilia.A-ok Nä....vi är nog inte det....kunde inte placera dig på kartan bara Grödinge ligger i stockholm...så det är en liten bit iväg

• kela81

Cecilia.A-ja...det är full ruch på det datumet...jag bokade klockan 8.00 den 1 september...det var den första tiden man fick boka på

Barcelona var underbart! Supertrevligt, vackert, intressant och varmt Den stan har allt....visst...lite turistfällor ochså...men dem kan man ju undvika

• kela81

FrökenAnna-ja...tur hjälper ju faktist en hel del det med....

vilken tid gifter ni er tjejer?
    Vi har tid 14.30

• kela81

hua...ja...kort tid kvar....dessto mer att göra

FrökenAnna-det borde ju gå å töja ut bandet lite.....för jag har liknade skor, de satt tight från början men efter ett tag så blev det lite slappare....så du får sitta och dra i dem eller nått....

• kela81

Melleni (4/8-07)-jisses ja...det kan man ju börja köpa nu...allt mineralvatten/läsk och så,.....

• kela81

Melleni (4/8-07) -åh,.,,med skogshallon ochså...den som är så god....jag skulle ju inte kunna låta bli å nalla lite *hum,...undrarns hur många flaskor jag skulle göra slut på innan augusti*

ja...jisses ja vad vi ska kolla på bilder och beundra varandra

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*