Inlägg från: kela81 |Visa alla inlägg
  • kela81

4 Augusti 2007 *Tråd2*

tekanna
    jo...det är verkligen svårt...jag satt å kollade upp namnen här på bt....och vad folk tyckt om dem här...alltid en liten hjälp iallafall...Sen så får man nog gå en del på känslan när man väl träffare henne/honnom för första gången....

IDag ska vi nog fara å kolla på ring :-d Om jag får upp min m2b ur sängen vill säga

• kela81

thebrud

va kul Ja...jag kommer med vara å fingra på den där asken hela tiden...det är ju så lätt att pröva ringen ochså
    Till skillnad från klänningen som hänger i gardeoben och bara ropar på mig hela tiden Men den behöver jag hjälp för att komma i och eftersom sambon inte vill se den på och bara han och brudtärnan (och hennes man) vet hur den ser ut så kan jag ju inte få nån att hjälpa mig heller Taskigt!!!

Tänkte åka en sväng till bridal outlet ochså om vi får tid, i johanneshov...är det nån av er som varit där? Är det bra? (tänkte poå skor, tiara, slöja å sånna saker)

• kela81

Wiiiieeeeeeeeeee Nu är ringen köpt .-D

det blev en schalinsring (samma som förlovningsringen) med 9 st 0,06 ct stenar i på en rak rad....7061:- kostade den Ska pröva skenan nästa helg för att storleken ska stämma bra, sen så får jag den om 3 veckor

• kela81

Mysprick-ja...härligt att våren börjar närma sig...här skiner solen idag och katten ligger å myser på balkongen å är såååå lycklig för att han får gå ut där igen.....

Ja....och Bt är bra mycket roligare än tentaplugg Jag borde själv skriva uppsatts å inte sitta här

• kela81

hej tjejer...oj vad ni har skirvit! Jag har inte kommit in på Bt på nästan en veckan nu Katastrof
    Ska ta å läsa igenom när jag orkar.,,

i morron ska vi å testa ringen innan stenarna sätts i

• kela81

Sitter här och håller på med inbjudningskorten...fortfarnade...jag vet det går sakta, skata men säkert framåt

Men så...fastnade jag på hur man skriver....tjejen eller killen först? Eller den man känner bäst? Gör man olika på gifta och ogifta par?
    Och det där med smeknamn-
    ex...min farbros tjej heter Gudrun, men under de 18 år de har varit ihop så har jag aldrig hört/sagt något annat ärn gudde...hur gör man då? Känns ju lite kosntigt att skriva gudrun helt plöttslig...men kan man skriva ut smeknamn? Vad tycker ni?

• kela81

tekanna-samma dilemma här Fast minmage dallrar utan graviditetskilon Jag köpte en 40 fast jag skulle kunna kläma mig i en 38, speciellt eftersom jag med tänkt thigta till mig lite....men man måste ju ändå (nästan) alltid göra några små ändringar på klänningen så då kan de ju lika bra sy in den tycker jag...dessutom är det lättare att sy in än ut

• kela81

tekanna

ja...det är bra...mindre press...det behöver man...det är mycket nog ändå va

Ja,,,visst är det sny´ggare med tjejens namn först, tar nog och kör så jag med....

vart ska ni fara på bröllopsresa? Vi åker nog bort typ mån-fre efetr bröllopet till nått mysigt ställe i europa, sen så blri "stora" resan i december pga. tidsbrist....

• kela81

bruden blå....jag ska skicka så fort jag blir kalr med dem...så förhoppningsvis nån gång nästa vecka

• kela81

hur har ni skrivit texten i inbjudan? Jag har lite svårt med den...det är likosm där jag har fasnat.....och har ni skrickat med något infoblad?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*