4 Augusti 2007 *Tråd2*
Bruden blå-de flesta borde dimpa ner i gästernas brevlådor idag då Spännande Själv har jag bara utskrift av text och montering av den samma kvar...sen så.....
Bruden blå-de flesta borde dimpa ner i gästernas brevlådor idag då Spännande Själv har jag bara utskrift av text och montering av den samma kvar...sen så.....
Okej-vilket låter bäst tycker ni???? *jag har lite svårt för det här med texten.....*
Gästernas namn
Hjärtligt välkomna till
bröllopet mellan
Mitt namn+efternamn
&
Hans namn+efternamn
Vi gifter oss i XXX kyrka
Lördagen den
4 augusti 2007 Kl:14:30
Därefter inbjuder vi till
bröllopsfest på XXXX
Vi har nöjet att inbjuda
Gästernas namn
???????????????????????????
att övervara
vigselakten mellan
MItt för+efternamn
&
Hans för+efternamn
I XXX kyrka
Lördagen den 4 augusti 2007
klockan 14.30
Samt att därefter intaga middag på
XXXXXX.
Gästernas namn
Hjärtligt välkomna till vårt bröllop
Vi gifter oss i xxxx kyrka
Lördagen den
4 augusti 2007 Kl:14:30
Därefter inbjuder vi till bröllopsfest
på xxxxx
våra förnamn
Eller:
Gästernas namn
?????????????????????????????.
Ni Inbjuds att med er närvaro hedra vigselakten mellan
Mitt för och efternamn
&
hans för och efternman
I xxxxx kyrka
lördagen den 4 augusti 2007
klockan 14.30
Därefter inbjuds till middag och fest
På xxxxxx.
maljor -jag med....superpanik...kan knappt tänka på nått annat men får ändå inget gjort just nu springer jag runt å kollar skor och underkläder/slöjor men kan inte bestämma mig, antingen är det för dyrt...elelr så kanske jag hittar nått bättre....4 Månader *panik*
Petra74-grattis Visst är det udnerbart att ha den hemma
maljor-vi vet inte heller vem som ska viga oss....de har tydligen inte lagt schemat än.....
maljor-ja...vore skönt att veta ett namn bara...även om man inte hör från honnom(/henne ......för det är ju som du säger....de borde ju veta snart....
Idag har jag bokat un derkjolen och köpt tiarna...äntligen så får jag nått...även om det är lite....gjort
Bruden blå-oj du kan ju starta butik du
Hoppas att du vinner budet då! Och får dina klänningar sålda!
bruden blå-nä, det förstår jag...inge kul att ligga ute med massa, antaligen, välbehövliga pengar heller....
bruden blå-vad är det som är fle med färgerna då? Är det broderierna? Gå och hör med en sömmerska redan nu så vet du om det ens finns en möjlighet att ändra på det...
men fick du inte ändra det där du bestä'llde då? När de gjort fel?