Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

4 Augusti 2007 *Tråd2*

träffade vår fotograf i dag och fick veta lite mer om huur dagen skulle gå till. de slutade med att vi bokade henne från morgon till kväll. Ikväll lägger vi våra inbjudningskort på lådan.. känns läskigt.. nu tar de form.. en tråkig sak är dock att vi hade bestämmt allt med maten men när vi va och kollade på lokalen så går de inte att laga mat för ca 100 gäster där.Va inte alls som de stod på hemsidan. så nu får vi tänka om när de kommer till mat? vad får man ge för varmrätten i catring? har ni nå förslag på kall skuret?

• Melleni (4/8-07)

Petra74
    Vi skickade också våra på skär torsdagen.

• Melleni (4/8-07)

I Lördags va vi och kollade på våra ringar. killens va så fin lite kraftigare i i guld. han ville nämligen ha två han med. min ville jag bara ta med hem. har designat min. ville ha en enstensring. Ska sätta ut en bild när jag får de förhoppningvis nästa vecka.

• Melleni (4/8-07)

en fråga. hindersprövning behöver nån skriva under de förutom vi själva?

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Hejsan på dig..
    Vill man vara fin får man lida pin:)

• Melleni (4/8-07)

Mycket nu... bara lite över tre månader kvar. de känns som de finns hur mycket som helst att göra fast man va ute i god tid med saker o ting. de enda som jag nu kan känna är att jag är lite orolig för de här med håret och smink, och forografering innan kyrkan. försöker få tag på emma nors som ska göra ordning mig och en av mina tärnor men får inge svar. har ringt tre gånger, inge svar lämnat medelande två gånger. mailat en gång men inge svar ändå. Känns lite läskigt faktiskt....

• Melleni (4/8-07)

annaochkim

Välkommen

• Melleni (4/8-07)

Vi ska ha två tärnor på 6år. Kusin barn till killen min.

smartiz

Du får prata med din lilla syster och säga som de är. Hon förstår nog.
    Vi har liveband och solist klart.
    kolla in www.free webs.com/heli_kim så kan du läsa allt där om vårt bröllop.
    Sätt i hop free och webs så kommer du in. bt tillåter inte att man skriver ihop de..

• Meddelande borttaget
Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*