Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

4 Augusti 2007 *Tråd2*

vi har 101 gäster på listan och sista osa datum 4 Juni. Inte alls många som anmält sig. kanske 4 st. Men ca 30 är själv anmälda. De är ju semester veckor så de vet väl inte.
    Man får hoppas på fler svar snart

• Melleni (4/8-07)

maljor

Våra toastmaster/madame kommer sköta hela festen. Och göra fest programmet. de fick fria händer. Tärnor och bestman har inte direkt någon uppgift förutom sysran min som är värd med. Vet inte vad hon har för uppgifter eftersom de är mellan toasmaster och madame. jag vet att på själva vigseln. kommer toastmaster och madame dela ut vigsel program och i formera om fotografering.

Jag tyckter de är ganska lungt just nu.. har koll på en hel del.. de är bara lite med lokalen som måste fixas.
    Allt de stora är fixat.

• Melleni (4/8-07)

maljor

Jag hoppas de kommer ordna sig till de bästa. Du får prata med honom och komma fram till hur de ska göras och bli. För du måste ju få veta så du kan planera.

• Melleni (4/8-07)

vad kommer ni att unna er själva innan bröllopet?

Jag kommer att göra frank manikyr, ansiktbehandling, vaxning av ben och bikini linje, färga håret. :)

• Melleni (4/8-07)

maljor

fin klänning. Hoppas de kommer lösa sig.

• Melleni (4/8-07)

maljor

Bra:)De tar sig

• Melleni (4/8-07)

vi gifter oss kl 15.30..

Va och handlade allt kött till bröllopet dag. fransyska 16,7 kilo:) de va extra pris som tur va. vi ska bjuda på kärlknöl.
    Vi handlade även kaffe och mineralvatten på extra pris.. De tar sig...

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Japp. passa på när de är masa extra priser. För varje två hundra men köpte så fick man köpa Gevalia kaffe för 10kr så vi passade på:) och Fyra stora ramlösa skoghalon för 27kr puls pant, de va bara att köpa. köttet va de extra pris på med 69kr kilot. Bra priser.. och så slipper man köpa allt sen. de blir billigare att köpa lite då och då när man ser extra priser och de är de hela tiden på såna saker

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz
    Maljor
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa
    annaochkim
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö
    smartiz (Grödinge kyrka)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka)

Wola brudar tänk att vi alla blir fruar på samma dag och visa ungefär samma tid med:)
    Vi kommer ha så mycket att visa och berätta för varann när vi väl gift oss:)

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Men vart är buketten?

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Vad fick du ge för allt de?

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Nu såg jag... men den fanns inte där förra gåen jag kollade. jätte fin bukett. enkel och fin. La märke till frakjoaten killen har på bilden med han blomma. är de den ni med ska ha?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*