Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Bruden blå
    Melleni (4/8-07)

• Melleni (4/8-07)

fixade med dukar till alla borden i dag. har även fixat görna små glad kulor till bords dekurationen. De känns som man har koll på en hel del faktiskt. killens läder är gott som klara. bara skor kvar. jag ska i dag till stan och kolla upp mih klänning. den har varit inne för att bli insydd vid brösten. ska prova med under kjolen och ta med mig båda skorna så ja gvet vilken som passar bäst. Sen är jag helt komplett;:) yeee.
    Tärnorna är måten nu tagna så de ska sys. slipsar till alla är och på g .. allt känns bra. har lite svårt att välja låtar till vigseln. maten är inte köpt men de är de enda som inte rikigt är klart.. Jag längtar så nu:)

• Melleni (4/8-07)

i dag va jag i väg och skulle hämta mig klänning efter att den varit inne för att bli insydd vid bysten. De hade sytt in dn förmycket- vi provade med bh när jag va där och jag tog med mig samma bh när jag skulle prova den igen men de satt för hårt tyckte jag. Jag kunde ha den utan bh men de va inte lika snyggt. så de va bara att lämna kvar den för att få den fixad igen. Och som tur va behövde jag inte betala mer för det. De tog redn åtta kr för att sy in den och de tyckte jag va mycket.

Hoppas den passar nästa gång.

• Melleni (4/8-07)

FrökenAnna
    För att sy in lite vid bröstet?
    De tyckte jag..

• Melleni (4/8-07)

Oj vi blir allt fler:)

• Melleni (4/8-07)

jag lämgtar så till den stora dagen:)

• Melleni (4/8-07)

La ut en bild på min klänning med den underkjol jag valt. Behövs dock dras lite i för att få slätare.
    Vad tycks? Så kommer de att bli:)

heli0.spaces.live.com

• Melleni (4/8-07)

ma78
    välkommen skriv in dig på listan:)

• Meddelande borttaget
  • Melleni (4/8-07)

Brud i Thailand....

man tackar.. Va kul att höra.

Vi har även en hemsida

www.free webs.com/heli_kim

Sätt ihop free och webs så går de att gå in på sidan. kan tyvärr inte skriva ut hela

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*