4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Provar med vår igen för att se om de funkar
freewebs.com/heli_kim
den hemsidan har ju inga direkta detaljer om mig eller festen eftersom de är en sida som gästerna ska använda sig av
Hjälp! Jag var och köpt min brudklänning igår och den kommer att vara färdig i mitten av juli... lite i sista taget tycker jag. Tänk om något skulle bli fel.
Ett tips till er som inte har kommit iväg och köpt klänningen ännu... spring!
patriks brud
he he, jadu, men det blir nog jättebra ändå. Tror att nu under våren har varit alldeles lagom att köpa. själv var jag ute i alldeles för god tid och väntar på klänning modell nummer 3.
så här är beslutångesten istället värre *S*
Tjoho, församlinge ringde precis.
Vi får den prästen vi vill ha. fick besked om vem som blir kantorn.
Kantorn hade vi skickat noter och en skiva med musiken till. Han var jättenöjd att han fick besked i god tid så han kunnde öva.
Alla psalmer och musiken var oki och vigselprogrammet tyckte dom också var bra. Åhh vad glad jag blir, nu skall köpas något bra papper så kan vi trycka upp programmen sedan. så skönt att det blir som man önskar. JÄtteglad.
Bruden blå: får man fråga vilka psalmer, osv som ni har valt? Vi håller på och leta efter lämpliga in och utgående marscher... svårt
FrökenAnna
vi kommer ha Concerning hobbits som ingångsmusik, sedan är det den blomstertid nu kommer med bröllopstexten som psalm 1. en vänlig grönskas rika dräkt som psalm 2 och birkalåten som utgångsmusik.
Idag jar jag varit och lämnat in intyg om hinderprövning till kommune(vi gifter ju oss borgligt) så nu är det gjort! Känns bra!
Petra74
kul, det går frammåt steg för steg. så skönt att saker och ting blir klara
annaochkim-välkommen
Melleni (4/8-07)-ska kika in på din hemsida om en liten stund
Jo, jag hoppas ju att hon förstår, men hon är en väldigt bestämd liten dam som älskar att stå i centrum....
Jag tycker verkligen att det är sött med brudnäbbar, men tycker att mina syskon ärlite för stora (om det var mina barn å de var 8-14 år så hadde jag självklart haft dem) Men, men...tyckte bara att det var jobbigt att pappa gått å lovat dem det när jag klart och tydligt sagt att han inte ska göra det....
patriks brud-oj tar det så lång tid
Men det blir säkert jätte bra ska du se!