• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • tezzilezz

Bruden blå
    ja tyckte båda klänningarna var underbara!!
    Smartiz
    ja tar gärna punkterna till toastmadame, har inte börjat planera med henne eller toasmaster än, börjar få lite smått panik..

Annars känns det rätt skönt för tillfället, har så mycket i skolan att bröllopstänkandet måste ligga lite på is. Men vi har fått tärnklänningarna nu, de kom igår.. ganska pinsam historia med postmannen... Klänningarna är jättefina, köpta från ebay, de passar nästan så min farmor ska sy in den ena lite o lägga upp den några cm. Men ja ska ta kort på dem o lägga in på min weddinannouncer sida så fort mina tärnor provar dem tillsammans... Sen har ja fått min tiara o lite hårklämmor till tärnorna.. allt bara faller på plats. Det känns så skönt, jag längtar verkligen nu, fast nerverna har ju redan börjat komma... Hur känns det för er?? Börjar ni bli nervösa??

Angående möhippa så fasar ja lite för den, vill inte skämma ut mig allt för mycket, men ja tror nog de vet hur ja vill ha det!!

• Bruden blå

tezzilezz

ja jag älskar mina klänningar, synd bara att det råkade bli så många :D
    ja ja, sånt händer, inget o göra åt det nu.
    nu måste jag bara försöka hitta skor och örhängen till min klänning, kanske ett enkelt halsband också, funderar på silver. men får se vad det blir.

• tekanna

Bruden blå
    Jo, den var också jättesöt! Men tyvärr hade de inte tillräckligt liten storlek... Jag behöver en klänning i stl 80.

• Cecilia.A

smartiz:
    Det verkar ju vara många här som är intresserade av vad man tar upp med toasmastern. Lägg gärna upp det!

Ja... det där med möhippa...
    Jo det får jag nog alltid... Jag är väldigt nyfiken på vilka tjejer som kommer att vara med.
    Jag tror att det kommer att spöka ut mig, jag vet att mina kompisar gillar sånt.
    Men mest nervös är jag nog för svensexan...
    Ett gäng galna grabbar vet man aldrig vad de hittar på.

• kela81

tezzilezz- nervös...nä...vadås *biter på naglarna*

då så...då ska jag lägga upp punkterna då....

• Melleni (4/8-07)

Jag måste välja en psalm och en vanlig låt till har ni några förslag?
    Jo vi funderar på att även ge killarna brudgummen, bestman (2) en entre eftersom jag ska bli överlämnad av far min. har ni nå förslag på nån häftig låt att komma in till. Behöver itne va fin utan cool, så de blir lite annorlunda och kul:)

• Meddelande borttaget
  • Bruden blå

Melleni (4/8-07)
    Hmm cool o annorlunda. fick faktiskt en länk precis av sambon. Lyssna på den här, den är bedrägligt lugn i början.
    Jag bara älskar den, blandning av klassisk och hårdrock. kanske lite väl häftig, men du sa cool. kolla gärna hela länken, jag var sååå imponerad av hur han spelade. kan säg att jag blev än mer imponerad när sambon berättade att kille är bara 13 år.

• Bruden blå

ha ha och så kanske jag borde skicka med länken *S*

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*