4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
mellini
*nyfiken* Var i Malmö kunde man hyra linnedukar billigt?? Vi är ju på jakt efter det... och bor i de trakterna.
maljor
Spännande! Tog han sin mors flicknamn eller så? Min m2b bytte till sin mors flicknamn när han var 16 år, det är det vi kommer heta sen. Vi har fått intyg på att vi får gifta oss o anmält namnändring, känn så stort! :D
Stefans fästmö
Ja det kan man väl säga Hans föräldrar var inte gifta när han föddes så han hade ju det efternamnet i nästan 3 år.
Han höll på öva på nya namnteckningen igår
tekanna
N
tekanna
Har tyvärr inte sparat adressen eftersom de inte gick att hyra för oss. men fick fram den genom att söka på google. sök på:
"hyra linnedukar" så kommer de upp.
I går va jag och fixade under kjol till min klänning och hittade en perfekt så nu är jag komplett:)
Klänning, skor, halsband, örhängen, tiara, slöja, underkläder, Onej inge blått dock.. de måte jag ju fixa. så helt komplett va jag inte:
Skönt och ha så mycket som möjligt klart till sommaren när alla semestrar börjar.
Vi va även i väg och kollade på näbb kläder. Cajsa som en av våra näbbar heter. fick välja sin egen fast inom visa färger. Då vet man att hon vill ha den och bra smak hade hon med:)
Börjar ni bli helt klara med er själva?
Melleni (4/8-07)
åhh vad kul att höra att det löste sig med underkjolen. Vad blev det för modell som passade? det var ju en riktig pärs det där med o hitta rätt modell till din klänning gissar jag.
själv bockade jag av min klädlista igår också.
underkläder med torsolette, trosoer, stayups, allt i sån där lite gräddigt crämig vit färg, nästan so elfenben, glansigt. skor köpte jag igår, ett par ganska enkla, ser elfebensvita ut, bar tå, men annars såg dom ut som vanliga pumps, med lite korsat tyg eller hur mans kall beskriva det fram över tån. och INGEN klack, precis som jag ville ha dom. så dom skall knatas in nu.
underkjolen och klänning med massa blå detaljer, så den blå kvoten är mer än nog fylld.
har ju även handskar, men har inte bestämt mig helt, tror jag skippar dom. me får se.
så skönt att veta att alla kläder är klara.
ja eller rättare sagt, alla kläder til mig.
Dotterns kläder är i princip klara, klänning, skor och halsband är inhandlat till henne, skall hitta ett par söta strumpor också tänkte jag.
en är det sonen och mannen, där har vi inte hunnit köpa något än.
Bruden blå
De blev en hel del provande, tror de blev fem olika som vi provade fram och tillbaka. Tyckte inte rikigt om något så frågade jag om de inte hade en med tre ringar, jo vist så jag prova sjätte bara:)
Och där satt den så en med tre ringar blev de. fint fall och under kjolen sys ej igenom. Kostade 1400 att köpa så de fick bli att hyra. för 495:-
Bruden blå
vi fick kilens kläder i går men de är lite kvar där med.. Jo köpte klänning till tärnan i går. ska visa dig när du är ute på msn en dag:) va så fin