4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Hejsan kolla in länken.. fick veta i går att vi va med på youtube.. de är jag längs fram med vita puma skor. brevid en kortare dam med vit flecee tröja.. Längst fram på första och tredje låten. Svart längre tröjkjol:) Titta bort två sekunder på tre låt för är vet jag itne vad som händer:)
Linedance:)
Coolt att va med:)
hihi, vad kul. Härligt tjejen, jättekul att få se.
Melleni.
Å, vad kul det ser ut!
Vill oxå vara med
Det där med skor har jag en känsla av att jag oxå kommer at trilla dit på.
Har köp ett par jättesöta vita sandaletter som är riktigt sköna men vissa stunder får jag för mig att de inte är tillräckligt "brudaktiga"
Vi får väl se...
hej tjejer Jar just kommit hem från djursjukhuset i bagarmossen...där jag varit med min katt, hans har kräkts och inte ätit på två dar nu...
Han belv undersökt och röntgad och så, men de hittade inget på bilderna....så han får ligga kavr tills i morron eller på lördag för närmare undersökning....och dropp...han var uttorkad Stackaren Och tratt fick han med, och blodprov skulle de ta (men då svimmade nästan matte och sigge slet sig så det var blod över allt) Och sen så lämnde jagh honnom där med sin tratt och sitt rakade ben i bandage.....å nu så mår jag skit kasst...ni får ursäkta...jag vet att jag lämnade in honnom för att han ska må bättre,,,,nmeb jag känner mig sååååå hemsk Som världens elakaste människa typ....
tänker på att han helt oskyldigt gått om kring här och sen helt plötsligt finner sig bli utsatt för tortyr typ Uhhhaaaa.....hur tusan ska jag kunna sova i natt nu då.... och sambon e bortrest med...
och så tänker jag på pengarna ochså, det blir ju så mycket....trotts att han är fösäkrad.... Och vi har ju inte råd, med bröllopset och allt...så det är ytterligare något från den budgeten som ryker.....precis som när datorn pajade och avgasröret på bilden gick sönder,,,,
Lessen att jag gnäller...men jag måste bara få skrika av mig lite..gråter till animal planet så detta var som att köra en kniv rakt i hjärtat på mig
Godmorgon tjejer.
3 månader kvar idag.
tjoho, känns som om man bockar av små delmål på något sätt när dom här jämna datumen passerar.
Men även om 3 månader inte är mycket så tycker jag det känns som en halv oändligthet. Sååå sugen på att gifta mig nu nu NU!
smartiz
Tråkigt att det känns så tungt just nu, hoppas du kunnat sova i natt och det blir några bra besked idag och känns bättre.
smartiz
Ush de är aldrig kul när ens djur är sjuk. jag hoppas de löser dig till de bästa.
Bruden blå
japp tre månader i dag:) Säger mna tolv veckor så låter de inte länge alls:)
Jag längtar:)
smartiz
Stackare, hoppas både du o katten mår bättre idag! Jag förstår att det känns jobbigt men du gör det ju för hans skull!
Kram!
Jag får små ryck ibland o gör klart flera saker på samma dag, idag har jag bokat städning av lokalen och tid för nagelförlängning. Typiskt sånt som bara tar några minuter och som varit bestämt länge, så bara fånigt egentligen att man inte gjort det tidigare... Men nu är det iaf gjort! :)
Och imorn ska vi provsmaka bröllopsmaten! Åker o hämtar den o äter hemma, mysigt! Ska fixa nåt gott vin till oxå tänkte jag... Bra sätt att fira månadsdagen! :D
smartiz
vad hemskt *tycker synd om* tycker oxå att sånt där är jobbigt =( Hoppas att det inte är något allvarligt!!
3 månader ja... vad tror ni om en tiara med lite strass och sådana stenar när man har ett pärlhalsband? Tror ni det ser konstigt ut eller inget man tänker på?
Sen har vi funderat på att göra något med gästerna, dels under maten och sedan något efter maten när det dukas om lite inför dans och så. Har ni några bra förslag?